מקום 40 למתן רודיטי בסבב העולמי בסרדיניה, אווה פביאן במקום ה-31

בתנאים קשים במיוחד בסרדיניה, הישראלי הבכיר לא הצליח להתקרב לאזורים הרגילים שלו וסיים רחוק מהמנצח קרישטוף רזובסקי. גם פביאן לא התקרבה לדבוקה המובילה. מאמן הנבחרת אמיר עופר: "היה משחה קשה, פיזי וצפוף, נצטרך להשתפר בנושא הזה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים | צילום: איגוד השחייה

שלושה שחיינים ושתי שחייניות נבחרת ישראל במים פתוחים זינקו היום (שבת) לתחרות השנייה בסבב העולמי בסרדיניה, איטליה. לא פחות מ-156 שחיינים ושחייניות מ-27 מדינות הרכיבו את תחרות הסבב הגדולה ביותר אי פעם, וגם אחת מהאיכותיות שבהן, שכללה כמעט את כל צמרת השחייה העולמית.

המשחים התקיימו בתנאי מזג אוויר לא פשוטים, עם גשם שוטף שהקשה על השחיינים ומים קרים של 17 מעלות צלסיוס שהצריכו שחייה עם חליפות (WetSuits). התוצאה הייתה, בדומה לתחרות הסבב האירופי בשבוע שעבר (בה לא שחו עם חליפות) פרישות רבות, כולל של שחיינים מנוסים.

הישראלי הבכיר מתן רודיטי התקשה במשחה וסיים רחוק מהאזור בו הוא רגיל, במקום ה-40 בזמן של 1:49:23.3 שעות, שתי דקות ו-5 שניות אחרי המנצח – מדליסט הכסף האולימפי קרישטוף רזובסקי מהונגריה (1:47:17.6 שעות). יונתן אחדות סיים במקום ה-59 בזמן של 1:52:30 שעות וזיו כהן סיים במקום ה-72 עם 1:59:39.8 שעות. מי שהשלימו את הפודיום היו דומניקה אצ'רנצה האיטלקי שסיים שני, 2.5 שניות אחרי המנצח, ואוליבר קלמט הגרמני שסיים שלישי, 2.9 שניות מהפסגה. גרגוריו פלטריניירי, אגב, סיים במקום השישי, כאיטלקי השלישי בטיבו בלבד.

מתן רודיטי | צילום: יניב כהן, איגוד השחייה

בין הנשים סיימה אווה פביאן במקום ה-31 בזמן של 2:00:22.4 שעות, 4 דקות וחמש שניות אחרי המנצחת – אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם לאוני בק הגרמנייה (1:56:17.4 שעות). אורין גבלן סיימה במקום ה-44 עם 2:07:30.8 שעות. את הפודיום השלימו שתי איטלקיות – ג'ינברה טדאוצ'י, 1.2 שניות אחרי בק, וג'וליה גבריאלסקי, 3.1 שניות אחרי המנצחת.

מאמן נבחרת ישראל במים פתוחים אמיר עופר סיפר: "היה משחה קשה, פיזי וצפוף ונצטרך להשתפר בנושא הזה במשחים הבאים. אני גאה מאוד בחבר'ה על הנחישות ובטוח שהם יהיו הרבה יותר טובים בהמשך". מחר יתחרו רודיטי, אחדות, פביאן וגבלן במשחה שליחים מיקס 4 כפול 1.5 ק"מ. היעד העיקרי של הנבחרת יהיה בקיץ בפוקואוקה באליפות העולם, שם בניגוד לתחרויות הסבב יתחרו רק 2 נציגים מכל מדינה. עוד קודם, יתחרו כהכנה נוספת בסבב האירופי בסרביה.

הסבב העולמי כולל השנה חמש תחרויות: הראשונה כבר התקיימה במצרים והשנייה היום בסרדיניה. כבר בשבוע הבא תתקיים תחרות שלישית בפורטוגל, באוגוסט תארח פריז את התחרות בדיוק שנה לפני המשחקים האולימפיים והתחרות האחרונה תתקיים באילת בדצמבר. בנוסף, נעשו השנה שינויים בשיטת חלוקת הפרסים שהפכו את הסבב לאטרקטיבי עוד יותר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג