מקום 35 לשחר שגיב בסבב אליפות העולם באבו דאבי

הטריאתלט הישראלי רכב מעולה על האופניים ואף הוליך את התחרות האיכותית והצפופה, אולם ריצה פחות טובה שלו הותירה אותו מאחור בקו הסיום, 1:21 דקות מהמנצח, סגן האלוף האולימפי אלכס יי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב באבו דאבי | צילום: פרטי

הטראיתלט האולימפי הישראלי שחר שגיב פתח היום (שישי) את עונת התחרויות הבינלאומית שלו בתחרות הראשונה מסבב אליפות העולם באבו דאבי וסיים במקום ה-35 הכללי. התחרות הייתה ברמה גבוהה במיוחד, עם רוב הבכירים בעולם, וככזו גם הייתה צפופה יחסית, מהפתיחה ועד לסיום.

שגיב בן ה-28 ממכבי תל אביב יצא מהמים בפלוטון השלישי, במקום ה-46 מתוך 55 משתתפים, כשהוא מסיים את 250 המטרים בזמן של 9:33 דקות, 36 שניות מהמוליך. את 20 הק"מ של הרכיבה על המסלול המפואר, בו נערכות תחרויות הפורמולה 1, פתח שגיב פחות טוב וירד עד למקום ה-51, אולם המשיך לעבוד ובהקפה הרביעית מתוך חמש החל לפרוץ קדימה.

כאופיה של תחרות צמודה (גם כשדורג 51, זה היה רק 15 שניות מהמוליך), שגיב סגר את הפער לחלוטין ואף תפס את ההובלה לזמן קצר. את חלק הרכיבה סיים במקום השלישי אחרי 38:04 דקות, שנייה אחת מהמוליך. אלא שהקרבות ברכיבה גבו את המחיר וריצה פחות טובה של שגיב (15:51 דקות ל-5 ק"מ) העניקה לו את המקום ה-35 בשורה התחתונה, מרחק 1:21 דקות מהמנצח.

מי שניצח בתחרות היה סגן האלוף האולימפי אלכס יי הבריטי, שקבע זמן של 52:53 דקות והקדים בשש שניות את ואשקו וילאקה הפורטוגלי, סגן אלוף העולם ב-2020. במקום השלישי סיים מנואל מסיאס הברזילאי. במקצה המקביל לנשים, ניצחה אלופת אירופה מ-2019 בת' פוטר הבריטית עם 57:57 דקות, והקדימה את בת ארצה סופי קולדוול ואת טיילור ספייבי האמריקאית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג