מקום 32 לאביב לוי בגביע העולם בטריאתלון ביפן, מקום 34 לאיתמר אשד

שלושה טריאתלטים מנבחרת ישראל התחרו למרחק האולימפי במיאזקי. אביב לוי נעלה את העונה בצורה חיובית, אשד צבר עוד כמה נקודות אולימפיות, איתמר לבנון סיים במקום ה-47
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר לבנון, אביב לוי, איתמר אשד וליאור כהן | צילום: איגוד הטריאתלון

שלושה טריאתלטים מנבחרת ישראל התחרו הלילה (בין שישי לשבת) בגביע העולם במיאזקי, יפן – אביב לוי, איתמר אשד ואיתמר לבנון. התחרות נערכה למרחק האולימפי – 1.5 ק"מ שחייה, 40 ק"מ רכיבה על אופניים ו-10 ק"מ ריצה.

מקצה הגברים נערך ראשון, בו אשד ולבנון סיימו במקומות 34 ו-47 בהתאמה. שניהם נמצאים בעיצומו של קמפיין אולימפי לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024, כאשר אשד נמצא בתמונת ההעפלה, ממש על גבול המיקום בדירוג המקנה השתתפות בפריז, ולפיכך כל נקודה היא קריטית.

איתמר אשד | צילום: צלמי שוונג

שני הישראלים פתחו פחות טוב את השחייה ויצאו מהמים בדבוקה האחורית, אולם אשד התאושש על האופניים עם אחד מזמני הרכיבה המהירים ביותר על המסלול (58:36 דקות). בריצה סיפק זמן של 32:25 דקות, כאשר גם לבנון היה עם זמן דומה.

אצל הנשים, עבור אביב לוי הצעירה הייתה זו התחרות הראשונה למרחק האולימפי במסגרת סבב תחרויות גביע העולם והיא סיימה במקום ה-32, כשגם אצלה השחייה הייתה פחות חזקה, אולם בהמשך היא טיפסה לא מעט מקומות. בכך, היא מסיימת את עונת התחרויות, שהייתה הראשונה שלה בסבב הבוגרות.

בסיום סיפרה לוי: "אחרי שנה של טבילת אש ברמות הבינלאומיות הגבוהות המטרות העיקריות שלי בעונה הבאה תהיינה לצבור כמה שיותר ניסיון תחרותי בינלאומי ולצבור ניקוד בינלאומי כדי להתמקם בין 180 הראשונות בעולם" (הדירוג שלה לפני התחרות ביפן – 259).

אביב לוי | צילום: פרטי

ליאור כהן, המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון, המלווה את הספורטאים, סיפר: "איתמר אשד ואיתמר לבנון זקוקים לניקוד אולימפי משמעותי על מנת לשמור על חלום המשחקים האולימפיים בחיים והתוצאות שלהם כאן מקשות על מטרה זו. אביב לוי מסיימת את עונת תחרויות 2023 עם שתי תחרויות גביע העולם במזרח וצוברת ניסיון חשוב מאוד להמשך הקריירה בעלית".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג