מקום 3 לאנסטסיה גורבנקו בגביע העולם, מקום 5 לדניס לוקטב

השחיינית הישראלית רשמה סיומת מהירה במיוחד ב-200 מעורב אישי וקבעה 2:11.71 דקות, שיאן ישראל קבע 1:48.39 דקות ב-200 חופשי עם נעילת התחרות הראשונה בסבב בברלין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו ודניס לוקטב בברלין | צילום: איגוד השחייה

בצל אירועי הלחימה בישראל, ישנן משלחות כי יצאו לחו"ל עוד טרם הלחימה ומניפות את דגל ישראל אל על בגאון גם בימים קשים אלו. אמש (ראשון) עשו זאת שחייני נבחרת ישראל אנסטסיה גורבנקו ודניס לוקטב, אשר נעלו בצורה טובה את תחרות גביע העולם בברלין, הראשונה מתוך שלוש תחרויות רצופות בסבב היוקרתי.

גורבנקו סיימה במקום השלישי בגמר ל-200 מעורב אישי עם זמן של 2:11.71 דקות. הישראלית פתחה את הפרפר על 28.48 שניות ודורגה רביעית, הרשימה מאוד בגב עם התוצאה הכי טובה בשדה, 33.53 שניות, שהעלתה אותה למקום הראשון בחצי המרחק, בחזה ירדה למקום השלישי עם זמן ביניים של 39.71 שניות, ונותרה שלישית גם לאחר החתירה, כשנעלה על 29.99 שניות, גם כאן הכי מהירה בבריכה בסגנון זה.

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מי שניצחה את המשחה עם זמן של 2:10.76 דקות היא קיילי מקיואן האוסטרלית, כשבמקום השני הייתה סידני פיקרם הקנדית עם 2:11.27 דקות. מעט אחרי גורבנקו הגיעו שתי האמריקאיות, טורי האסק וביטה נלסון. בשורה מאוד מעודדת מאוד מהמשחה היא הסיומת של גורבנקו, שהייתה לא רק המהירה בבריכה אלא גם המהירה ביותר בקריירה של אלופת אירופה הישראלית. לשם השוואה, בעת קביעת שיאה הלאומי אשתקד, 2:09.28 דקות, ה-50 האחרון שלה עמד על 31.18 שניות והיא למעשה מעולם לא ירדה מגבול 30 השניות בסיומת של 200 מעורב אישי.

ניכר כי העבודה המשותפת עם סגנית אלופה אולימפית ושיאנית עולם בסגנון החופשי, שיבון הוהי מהונג קונג, נותנת את אותותיה ויהיה מעניין לראות את התפתחות זמני הביניים של גורבנקו גם בתחרויות הסבב הבאות – באתונה בסופ"ש הקרוב ובבודפשט בסופ"ש הבא. הוהי עצמה אגב ניצחה אמש ב-100 חופשי עם תוצאת השנה בעולם, 52.02 שניות, שיא גביע העולם וזמן שהיה מקנה לה זהב באליפות העולם האחרונה בפוקואוקה.

עוד אמש, השיאן הישראלי דניס לוקטב עלה לגמר 200 חופשי, בו סיים במקום החמישי עם זמן של 1:48.39 דקות. גם עבור השחיין האולימפי הישראלי מדובר בתוצאה טובה מאוד לפתיחת העונה, המרוחקת כשתי שניות משיאו הלאומי והייתה קרובה 24 מאיות למקום שלישי משלו. בסיום המפגש הראשון בסדרה גורבנקו מדורגת במקום ה-21 מכלל השחייניות המשתתפות, לוקטב מדורג 46 מכלל השחיינים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג