מקום 22 לטריאתלט רום שלו באליפות אירופה לקדטים

הטריאתלט רום שלו התחרה באליפות אירופה לקדטים בטריאתלון שהייתה בנויה מ-300 מ' שחייה, 8 ק"מ רכיבה ו-2 ק"מ ריצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רום שלו בקטע הריצה באליפות אירופה לקדטים | צילום: שוקי סרויה

הספורטאי ההישגי רום שלו התחרה באליפות אירופה לקדטים בטריאתלון שהתקיימה בצרפת, שכללה חצי גמר ביום הראשון, וגמר ביום שלמחרת. התחרות הייתה בנויה מ-300 מ' שחייה, 8 ק"מ רכיבה ו-2 ק"מ ריצה.

רום והמאמן שוקי סרויה נחתו בצרפת ימים אחדים לפני התחרות, ביצעו הכנות, תרגולים ועברו על המסלול. רום הגיע מוכן לתחרות מבחינת כושר פיזי ומנטלי. יחד עם זאת, השתתפותו בתחרות הוטלה בספק שכן האופניים, המזוודה עם הציוד וחליפת התחרות התקנית אשר נושאת את שמו ודגל המדינה איתם הוא אמור להתחרות לא נמצאו בעת הנחיתה. עם הרבה תקווה ועזרה מהמאמן הציוד הגיע ביום התחרות.

ביום שישי רום הגיע לקו הזינוק חדור ומוכוון מטרה, יצא מהמים במיקום גבוה (7), ביצע חילוף מהיר והתחיל את מקטע הרכיבה. במהלך הרכיבה רום נתקל בהתהפכות של רוכב שהיה לפניו, אך נחלץ מההתהפכות במיומנות טכנית אשר כמעט ולא השפיעה על מיקומו. רום צמצם את הפער בריצה וסיים את חצי הגמר במיקום העשירי. דבר אשר אמנם לא הבטיח את מקומו בגמר, אך מכיוון שביצע את התחרות בזמן המהיר ביותר, הוא העפיל לגמר.

עלה לגמר וסיים 22 כללי | צילום: שוקי סרויה

למחרת נערך הגמר אשר גם אליו רום הגיע מוכן ונחוש, אך בעקבות שימוש בחליפת שחייה מושאלת אשר לא תורגלה מספיק, רום התעכב בחילוף ואיבד זמן יקר במעבר למקטע הרכיבה. דבר אשר מנע ממנו לתפוס מקום בפלטון הראשון. אך עם זאת, רום הפגין יכולת תחרות גבוהה וסיים במיקום 22 כללי. אילולי העיכוב בהורדת החליפה, רום היה צפוי לסיים גבוה יותר.

ההשתתפות בתחרויות וההישגים המרשימים מקנים לרום נקודות נוספות בדירוג העולמי ומקדמים אותו על עבר היעד העיקרי – אולימפיאדת פריז 2024.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג