מקום 16 לאיתמר אשד בתחרות השנייה של ה-Arena Games בשווייץ

הטריאתלט הישראלי ממשיך את המסע שלו בתחרות הסופר ליג היוקרתית באולם, סיים במקום התשיעי בחצי הגמר שלו ולא העפיל לגמר. הנרי סקומן חזר מפציעה כדי לזכות בזהב, זאנט בראגמאייר ניצחה אצל הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר אשד | צילום: צלמי שוונג

הטריאתלט הישראלי איתמר אשד לקח חלק אמש (ראשון) בתחרות השנייה של עונת 2023 בסופר ליג Arena Games, שנערכה לעיני יציעים מלאים בסורסה, שווייץ, וסיים במקום ה-16. אשד סיים במקום התשיעי בחצי הגמר שלו ולא היה בין העשרה שהעפילו לגמר משני מקצי חצאי הגמר.

כזכור, מדובר בתחרות טריאתלון שצוברת תאוצה ונערכת בעונת החורף, בה הטריאתלטים שוחים בבריכה מקורה (הפעם הייתה זו בריכה אולימפית באורך 50 מטר), רוכבים על טריינר ורצים על מסילה, כשהכל בתוך אולם גדול וגדוש בצופים ומלווה בהדמיות ממוחשבות שממחישות את מיקום הספורטאים לצופים.

הסיבוב הראשון של התחרות כולל 200 מטר שחייה בבריכה, 4 ק"מ רכיבה וק"מ אחד של ריצה, לאחר הפסקה קלה מזנקםי לסיבוב השני, שכולל את אותם מרחקים שוב, אך הפעם הפוך – ריצה, אחריה הרכיבה ולבסוף השחייה, ולאחר מכן הסיבוב השלישי זהה לסיבוב הראשון. תחילה, 20 ספורטאים מתחרים בחצי הגמר בשני מקצים, כאשר ארבעת הראשונים בכל מקצה עולים לגמר, ועוד שני "מפסידים מהירים".

אשד, אלוף חצי איש הברזל בישראמן האחרון דורג במקום ה-15 בתחרות הראשונה של הסבב שנערכה במונטריאול, ומכיוון שרבים מהבכירים לא השתתפו בשתי התחרויות, אלא רק באחת מהן וניתן "לזרוק" את התוצאה הפחות טובה, הוא מדורג במקום ה-27 הכללי בליגה מתוך כ-40 ספורטאים. כעת, הוא עתיד להתחרות בגביע העולם בניו זילנד, לאחר מכן יחזור לתחרות השלישית והאחרונה של הארנה גיימז בלונדון וכדי לסגור חודש עמוס הוא צפוי להתחרות גם ב-TRI כנרת באליפות ישראל בספרינט עילית.

מי שניצח בתחרות בצורה מרשימה היה הנרי סקומן הדרום אפריקני, מדליסט הארד האולימפי מריו, שחזר מפציעה ישירות אל ראש הפודיום. במקום השני הגיע הצרפתי מקסים הובר-מוסברוגר ובמקום השלישי סימון ווסטרמן המקומי. אצל הנשים ניצחה ההונגרייה זאנט בראגמאייר בתום מקצה דרמטי וצמוד, לפני אוליביה מתיאס הבריטית. הסנסציה בת ה-15 ההונגרייה פאני סאלאי, שהעפילה במפתיע לגמר, הפתיעה עוד יותר כאשר סיימה על הפודיום עם המקום השלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג