מקום 15 לאיתמר אשד ב-Arena Games, מקום 15 גם לאביב לוי בניו זילנד

הטריאתלט בן ה-22 התחרה במונטריאול והפך לישראלי הראשון שמתחרה בתחרות מהסבב היוקרתי שנערכת באולם, הטריאתלטית בת ה-19 המשיכה לצבור ניסיון בבוגרות בתחרות השנייה שלה ברציפות בניו זילנד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר אשד | צילום: צלמי שוונג

איתמר אשד הפך אמש (שבת) לטריאתלט הישראלי הראשון שמתחרה בסופר ליג Arena games, ליגת הטריאתלון שנערכת באולם, וסיים במקום ה-15 את התחרות הראשונה של העונה במונטריאול. מדובר בתחרות שנערכת בעונת החורף, בה הטריאתלטים שוחים בבריכה מקורה, רוכבים על טריינר ורצים על מסילה, כשהכל בתוך אולם גדול וגדוש בצופים ומלווה בהדמיות ממוחשבות שממחישות את מיקום הספורטאים.

הסיבוב הראשון של התחרות כולל 200 מטר שחייה בבריכה, 4 ק"מ רכיבה וק"מ אחד של ריצה, הסיבוב השני כולל את אותם מרחקים שוב, אך הפעם הפוך – ריצה, לאחריה הרכיבה ולבסוף השחייה, ולאחר מכן הסיבוב השלישי זהה לסיבוב הראשון. תחילה, 20 ספורטאים מתחרים בחצי הגמר בשני מקצים, כאשר ארבעת הראשונים בכל מקצה עולים לגמר, ועוד שני "מפסידים מהירים".

אשד בן ה-22, אלוף חצי איש הברזל בישראמן האחרון, קיבל את מקומו של שחר שגיב, שהיה הישראלי שאמור תחילה להשתתף בסבב. הוא סיים את המקצה שלו במקום השמיני, ובשקלול הזמנים משני המקצים, 15 בכללי, ולא עלה לגמר. מאמנו אורי זילברמן סיפר כי: "זו התנסות טובה וחשובה, ייאמר שאיתמר היה מעט חולה בימים האחרונים ולא היה יכול להביא את היכולת שלו לידי ביטוי עד הסוף, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה, בעוד שבועיים יתחרה בתחרות השנייה של הליגה בשווייץ".

עוד בסוף השבוע, הטריאתלטית הצעירה אביב לוי בת ה-19 סיימה במקום ה-15 בתחרות בינלאומית בטאופו במסגרת גביע אוקיאניה בניו זילנד, בה השתתפו 28 טריאתלטיות. הייתה זו התחרות הבינלאומית השנייה של לוי בגיל הבוגרות בתוך שבועיים, שתיהן בניו זילנד, כאשר בראשונה סיימה במקום התשיעי.

לוי, המכוונת למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028, פתחה טוב את תחרות השחייה כשיצאה חמישית מהמים. בהמשך חוותה תחרות רכיבה קשוחה ואגרסיבית שגזלה ממנה הרבה מאד אנרגיות, בסיומה הביעה שביעות רצון מההתנהלות המקצועית שלה במקצה זה. את הריצה החלה בפחות אנרגיות אך הצליחה להוציא מעצמה את המירב וסיימה את התחרות במקום ה-15.

אביב לוי עם גוון יורגנסן האלופה האולימפית מריו | צילום: פרטי

בתחרות ניצחה זו הפעם השנייה ברציפות הניו זילנדית ניקול ואן דר קיי (27) שסיימה במקום ה-29 במשחקים האולימפיים בטוקיו במקום השלישי סיימה האלופה האולימפית מריו 2016 גוון יורגנסן (37). אביב לוי, חניכתו של שוקי סרויה, תחזור לישראל כעת ותחל בהכנותיה לתחרות גביע אירופה שתתקיים בתחילת אפריל בטורקיה (9.4) ושבוע לאחר מכן תשתתף בתחרות TRI כנרת, שמשמשת כאליפות ישראל בספרינט עלית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג