מקום שמיני לשליחים של נבחרת ישראל במים פתוחים בסבב העולמי

הרביעייה הישראלית שכללה את אווה פביאן (בהופעה נהדרת), מתן רודיטי, אורין גבלן ויונתן אחדות קבעה 1:09:28 שעות במשחה ל-4x1.5 ק"מ בסרדיניה. גרמניה הקדימה את איטליה בקרב על הניצחון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל במים פתוחים בסרדיניה | צילום: איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים סיימה היום (ראשון) את השתתפותה בתחרות הסבב העולמי שנערכה בסרדיניה, איטליה, כאשר זינקה למשחה השליחים ל-4×1.5 ק"מ. הנבחרת, שהורכבה מאווה פביאן, מתן רודיטי, אורין גבלן ויונתן אחדות, סיימה במקום השמיני במקצה עם 1:09:28 שעות.

משחי השליחים בתחרויות העולמיות השתנו בשנה החולפת והפכו לאטרקטיביים במיוחד, כאשר החילוף מבוצע ממזח ביניים שמוצב במיוחד (ולא מתוך המים כפי שהיה עד השנה שעברה). המשחים הם מעורבים לשני גברים ושתי נשים, כאשר צוות האימון הוא זה שבוחר את הסדר בין הגברים לנשים, מה שיוצר טקטיקות שונות ומעניינות.

במשחה היום בלטה במיוחד עבור הנבחרת הישראלית אווה פביאן, אשר זינקה ראשונה ושחתה פשוט נהדר, כאשר היא קובעת זמן ביניים מצוין של 17:04 דקות ואף משיגה בפיניש 3 שחייניות חזקות, בהן גם לארה גרנז'ו ואוסאן קאסיניול הצרפתיות. אחרי שמתן רודיטי סיים את חלקו הנבחרת דורגה שישית, אולם לאחר מכן ירדה למקום השמיני, מתוך 9 נבחרות ו-12 קבוצות בסך הכל שהשתתפו.

מי שניצחה במקצה כולו הייתה נבחרת גרמניה, עם 1:04:57 שעות, כאשר הקדימו בסיום דרמטי את נבחרת איטליה, שסיימה 9 עשיריות השנייה אחריהם. נבחרת צרפת זכתה בארד, 32.3 שניות אחרי המנצחת.

מאמן הנבחרת אמיר עופר סיפר לשוונג: "אנחנו מסכמים תחרות לא קלה ואחת האיכותיות שהיו בסבב. במשחה היום אווה פתחה באמת מדהים, וגם שאר השחיינים עשו את המקסימום. קיווינו לעקוף עוד נבחרת או שתיים, אבל נלמד גם מזה בשאיפה לבצע טוב יותר בפעמים הבאות. עכשיו השחיינים צריכים קצת מנוחה, כולם כאובים וחבולים אחרי סוף שבוע קשוח ואינטנסיבי. אחרי שינוחו, נמשיך לעבר המטרה הבאה – אליפות העולם בקיץ".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג