מקום שלישי לשחיינית לאה פולונסקי בסבב פרו סווים בארה"ב

השחיינית הישראלית קבעה 4:47.58 דקות בגמר המשחה ל-400 מעורב אישי בתחרות היוקרתית בטנסי, אלון באר סיים שישי ב-100 חזה עם שיא אישי של 1:01.38 דקות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי איגוד השחייה

השחיינית הישראלית לאה פולונסקי סיימה הלילה (בין שישי לשבת) במקום השלישי בגמר המשחה ל-400 מעורב אישי בתחרות מסבב "פרו סווים" היוקרתי שנערכת בנוקסוויל, טנסי, עם זמן של 4:47.58 דקות.

פולונסקי, שיאנית ישראל ב-200 פרפר למי ששכח, פתחה היטב את 100 המטרים הראשונים והסתובבה שנייה עם 1:04.43 דקות, מעט אחרי קייטי לדקי האגדית שבחרה להפציע במשחה המעורב. בגב ירדה הישראלית למקום השלישי לאחר שטס סיפוצ'לה ברחה קדימה, והסתובבה אחרי 2:19.74.

לאה פולונסקי | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

בסגנון החזה עקפה לאה את לדקי, אולם נעקפה על ידי האלופה האולימפית בסגנון זה לילי קינג ועל ידי אלה נלסון ובחתירה עקפה בחזרה את קינג ונעקפה כצפוי על ידי לדקי. פסילה של נלסון הקנתה לה את המקום בשלישייה הראשונה, אחרי סיפלוצ'ה שניצחה עם 4:41.54 דקות ולדקי עם 4:44.82 דקות.

עבור פולונסקי ממכבי חיפה, המתאמנת לומדת בקאל ברקלי, היה זה המשחה השני באותה הצגה, לאחר שקבעה מעט לפני כן 2:02.25 דקות ב-200 חופשי וסיימה שנייה בגמר ג' (מקום 18). אתמול סיימה במקום ה-11 ב-200 פרפר עם 2:14.38 דקות.

בגזרת ההפתעה הנעימה מהזווית הישראלית היה אלון באר, שממשיך במגמת ההתקדמות הנהדרת שלו וסיים במקום השישי בגמר 100 חזה עם שיא אישי של 1:01.38 דקות. באר בן ה-26, שחיינה של מכבי נהריה המתאמן באוניברסיטת אוואנסוויל באינדיאנה, רשם פריצה מאוחרת בשנה החולפת ואף הוכתר כאלוף ישראל בקיץ האחרון. כעת, הוא מרוחק רק 43 מאיות מהקריטריון לאליפות אירופה במשחה זה.

אלון באר | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

באר סיפר לשוונג: "ההכנות לשנה האולימפית בעיצומן והתוצאה במאה היא צעד לכיוון הנכון. תמיד כיף לקפוץ למים ולשפר שיאים אישיים. מרגיש שיש לי עוד מה לתת בהמשך".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג