מקום שישי ליעקב טומרקין בשטוקהולם, שרה שוסטרום קבעה את תוצאת השנה בעולם

השחיין הישראלי סיים את התחרות הבינ"ל הראשונה שלו העונה: "תחרות טובה ואינטנסיבית", שיאנית העולם כיכבה ב-100 חופשי מול הקהל הביתי. וגם: מנכ"לית איגוד השחייה הודיעה על עזיבתה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעקב טומרקין | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

השחיין הישראלי יעקב טומרקין סיים אמש (ראשון) את הופעותיו באליפות שטוקהולם הפתוחה עם מקום שישי בגמר המשחה ל-200 מעורב אישי, בו קבע זמן של 2:03:40 דקות. עבור הפיינליסט האולימפי היה זה גמר שני בתחרות, אחרי שהעפיל בתחילתה גם לגמר 200 גב בו סיים שביעי. לכך, הוסיף שתי העפלות לגמרי ב' במשחים ל-50 ול-100 גב.

טומרקין סיפר לשוונג בתום התחרות: "אני מסכם את התחרות כתחרות טובה, זו תחרות ראשונה שלי העונה, ככה שנכנסתי למעגל התחרויות אחרי שפספסתי את התחרות בפברואר בעקבות הלידה של בתי. זו הייתה תחרות עמוסה ואינטנסיבית, ארבעה ימים מלאים של בוקר וערב, שזה תרגול טוב. כל התוצאות שעשיתי הן ראשונות לעונה, לא קל להתחרות פה בחבר'ה האירופאיים שהיו כולם מגולחים ובטייפר, אז הייתי צריך להילחם על כניסה לכל גמר, ושמח שהצלחתי להעפיל לשניים כאלו. סך הכל אני מרגיש טוב לקראת ההתנעה לקיץ לתחרות הקריטריונים ביוני, ואני גם אתחרה יומיים בגביע האיגוד בסוף השבוע הקרוב כהמשך ההכנה".

יעקב טומרקין | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

מי שכיכבה בתחרות מול הקהל הביתי היא האלופה האולימפית ושיאנית העולם שרה שוסטרום, שהשלימה ניצחון כפול מרשים במיוחד במשחי החופשי הקצרים. תחילה קבע 23.92 ב-50 חופשי ואמש הרשימה עם 52.99 שניות במרחק הכפול, מה שנתן לה את המקום הראשון בדירוג העולמי של התוצאות במשחה זה לשנת 2023.

מנכ"לית איגוד השחייה עוזבת
בתוך כך, אמילי ברנס, מנכ"לית איגוד השחייה, הודיעה אמש על סיום תפקידה לאחר כשנה של עבודה באיגוד. ברנס, שצמחה כספורטאית בעולם הכדורגל ומילאה מספר תפקידים בספורט במהלך השנים, הודיעה על כך ליו"ר האיגוד מיקי חליקה, שמסר: "אני רוצה להודות לאמילי על קידום האיגוד בפרק הזמן הקצר ורוצה לאחל לה, בשם משפחת השחייה, הצלחה רבה בהמשך הדרך".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג