מסובבים גלגלים לקראת הטור דה-תרום 2013

מסע האופניים "טור דה תרום 2013" ייצא לדרך בתאריכים ה 4-7 למרץ 2013.  כמו בכל שנה, התכנסנו מספר חודשים לפני כן לרכיבה אותה אנו מגדירים "רכיבת חימום"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מסע האופניים "טור דה תרום 2013" ייצא לדרך בתאריכים ה 4-7 למרץ 2013.  כמו בכל שנה, התכנסנו מספר חודשים לפני כן לרכיבה אותה אנו מגדירים "רכיבת חימום"

מאת:איתן אקרמן, צילומים: עומר לוי

רכיבת החימום הינה אחת מבין מספר אירועים בעזרתם אנחנו ממשיכים בקשר הטוב עם מרכז הספורט לנכים בר"ג. מטרות רכיבה זו מגוונות, החל מ"רענון השורות", חיזוק הקשר עם הנכים, והגברת המודעות בקרב הקהל הרחב לגבי הפעילות המתקיימת במרכז הספורט והתרומות שכל כך חשובות לצורך המשך פעילותו השוטפת.


מספר שיא של כמאה וחמישים (150!) רוכבים התכנסו להם ביום שישי, ה 7 לספטמבר 2012 בגן הלאומי בית גוברין. החוויה היא מיוחדת במינה. המפגש המחודש בין הרוכבים הוותיקים שרוכבים במסע כבר מספר שנים – חלקם רוכבים את המסע מיומו הראשון – עם הרוכבים הנכים, עבורם אנו בעצם אוספים את התרומות, מרגש ועוצמתי עד מאד. כולנו מרגישים כמשפחה אחת גדולה. זו ההרגשה שאופפת את כלל הנוכחים. האווירה המיוחדת סוחפת גם את הרוכבים החדשים אשר עבורם זו "רכיבת החימום" הראשונה.



הרכיבה מחולקת לשני מקצים, ארוך וקצר. במקצה הארוך, בו בדרך כלל רוכבים הרוכבים המנוסים יותר, רוכבים רבים מהנכים החזקים באופני טנדם, וחלקם באופני יד. המקצה יצא ב-07:00 בבוקר מהגן הלאומי בית גוברין, לצומת האלה, ומשם לכיוון צור הדסה, אלא שבתחילת העלייה (מעט אחרי צומת עציונה) פנינו לכיוון צומת מחסייה ובית שמש ומשם חזרה לצומת האלה דרך לוזית ובית-ניר חזרנו לבית גוברין. כ-60 ק"מ עם כ- 650 מטר עליות. המקצה הקצר יצא ב-07:30 מאותו מקום ונמשך לאורכם של כ-30 ק"מ (בית גוברין, גבעת ישעיהו, לוזית, בית-ניר, וחזרה לבית גוברין). גם במקצה זה רוכבים נכים באופני טנדם ובאופני יד, אשר הסתפקו במרחק קצר יותר.



האירוע היה מרגש כתמיד. הנכים שבו והוכיחו עוצמות, נחישות, ויכולות מדהימות. הם מוגדרים כמוגבלים, חלקם עיוורים, משותקי רגליים או קטועי איברים, אבל כפי שכבר ראינו במסעות הקודמים, הם הוכיחו מחדש שכל אדם באשר הוא ובאשר ליכולתו, עם קצת (ולפעמים קצת יותר) מאמץ, יכול להגיע להישגים מרשימים ולהיות ספורטאי על כל המשתמע מכך. גם כשמדובר ברכיבת אופניים שיכולה להיות קשה גם לאנשים ללא מוגבלויות. עבור כולנו זוהי חוויה מעצימה ובלתי רגילה.



ה"טור דה תרום" הינו מסע אופניים בלתי רגיל המספק לכל המשתתפים בו חוויה מיוחדת במינה. זהו מסע אופני כביש בן 4 ימים, לאורך כ-400 ק"מ שמטרתו לתמוך ולגייס תרומות למרכז הספורט לנכים, איל"ן רמת גן, כך שכל הכסף מועבר ישירות למען הנכים המשתקמים במרכז זה. הציפייה למסע הקרב ובא מתחילה לגאות. ממתינים בקוצר רוח למרץ 2013, ובינתיים נשמח אם תתעדכנו בפרטים של המסע, ונשמח יותר אם תחליטו לתרום, או לרכב אתנו במסע של 2013. עבורי, אגב, זה עומד להיות המסע הרביעי!



לפרטים נוספים – 
פרטים נוספים: http://iscd.com/Hebrew/good_wheel


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג