ממשיכה להדהים: אנטונינה רזניקוב סיימה במקום השני באליפות העולם באולטרמן

מנצחת הישראמן מספר פעמים ומי שמחזיקה בשיא העולמי לנשים באולטרמן התחרתה בתחרות בהוואי בה התחרו 40 ספורטאים באחת התחרויות הקשות בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב, המאמן אבי חיים והצוות המלווה לאחר המרתון הכפול | צילום: באדיבות אבי חיים

להרשמה לישראמן 2023

"התחרות הייתה יותר קשה ממה שהכרתי עד היום", מספרת לשוונג אנטונינה רזניקוב שסיימה במקום השני באליפות העולם באולטרמן, "שמחתי כשהיא נגמרה ואני לא ממליצה לאף אחד לעשות את האליפות הזו. אין אפשרות לפרוש מהתחרות הזו מאחר שיש אחריות כלפי המלווים וכל מי שעמד מאחורי – מאוד שמחתי לייצג פעם נוספת את מדינת ישראל בכבוד".

"כמאמנה וכמי שמלווה את אנטונינה כבר 10 שנים, לסיים במקום השני באליפות העולם באולטרמן עם מתחרות החזקות בעולם לסיים מקום 2 זה הישג", כך מספר אבי חיים המאמן של רזניקוב, "כמלווה שהיה לאורך כל התחרות ליד אנטונינה וראה אותה חווה דברים את הקשיים זו אינה חוויה קלה – אבל זה מה שבחרנו לעשות ובזה אנחנו טובים. עכשיו זה הזמן להתאושש ולהתכונן לישראמן הקרוב באילת ולהגיד תודה לכל מי שעמד ועומד לצידנו לכל אורך השנים".

דבריה של רזניקוב לעיל מתכתבים במדויק עם השנה האחרונה שלה שהייתה מאוד אינטנסיבית וכללה את השגת הקריטריון לאליפות העולם באולטרמן ולאחר שהשיגה אותו היא המשיכה באימונים המפרכים אל עבר היעד עצמו, אליפות העולם שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בהוואי.

רזניקוב שמחזיקה בשיא העולמי לנשים באולטרמן לאחר שקבעה בעבר 22:36 שע', זינקה לתחרות עם עוד 40 מתחרים בלבד לשלושה ימים של תחרות שכללו: ביום הראשון שחייה של 10 ק"מ ורכיבה של 145 ק"מ, ביום השני רכיבה של 275 ק"מ וביום השלישי מרתון כפול.

היו אלו שלושה ימים מפרכים עבור אשת הברזל הישראלית שבין תאריה הרבים הייתה המנצחת הכללית מבין הנשים בישראמן בשנים: 2020 ,2019 ,2018 ,2016, מקום שלישי באליפות העולם בדואתלון ב-2018 בשוויץ והמנצחת הכללית באולטרמן ישראל לשנת 2019 שם שברה כאמור את שיא העולם.


 

 


 

היום הראשון של תחרות האולטרמן שהתקיימה בהוואי הייתה עבור רזניקוב לא פשוטה וכללה שחייה של 10 ק"מ כאשר 5 ק"מ מהם היו רגועים ובהם היא התנהלה לפי הקצבים המתוכננים שלה, אך החל מהקילומטר השישי ועד הסוף היא נקלטה לזרמים שהפכו בפועל ל-6 ק"מ במקום חמישה. המצב הזה הוציא את הטריאתלטית הישראלית לרכיבה למרחק של 145 כשהיא מתקשה להתאושש מהשחייה. יחד עם זאת אבי חיים, מאמנה של רזניקוב דייוח במהלך התחרות כי היא הייתה נחושה והמשיכה בהתאם לתכנון.

היום השני כלל רכיבה של 275 ק"מ עם 3,800 מטר טיפוס ובסיומו היא דורגה במקום השני בנשים ובמקום החמישי הכללי. ביום השלישי הצליחה רזניקוב לקחת את ההובלה על המתחרה העיקרית שלה דידי גריסבאוור האמריקאית בריצה למרחק 84.4 ק"מ והיא אכן סיימה את המקצה ראשונה בזמן של 7:24 שע'. יחד עם זאת אך לאחר שיקלול כל הזמנים לאורך כל הימים סיימה אנטונינה רזניקוב במקום השני בנשים (רביעי כללי) בזמן של 24:59:21 שע' באחת התחרויות הקשות בעולם.

המנצחת בנשים, דידי גריסבאוור סיימה בזמן של 23:22:58 שע' והגיעה במקום השלישי הכללי. בגברים ניצח ריצ'רד תומפסון בזמן של 22:13:38 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג