ממשיך לשבור: שיא ישראלי נוסף למיכאל יעקבלב בוולודרום

רוכב אופני המסלול הבכיר של ישראל לא אכזב גם באליפות תל אביב הפתוחה ושבר את השיא בפעם השנייה בתוך ארבעה ימים בוולודרום, אחרי שעשה זאת באליפות ישראל. ניצחון גם לרותם טנא באומניום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכאל יעקבלב מנצח | צילום: עופר עברי, באדיבות איגוד האופניים

רוכב אופני המסלול הישראלי מיכאל יעקבלב ממשיך להראות כי הוא ברמה משלו, ואתמול (שבת) במסגרת אליפות תל אביב הפתוחה הבינלאומית שבר בפעם השנייה תוך ארבעה ימים את השיא הישראלי במסלול בספרינט ל-200 מטר. יעקבלב קבע זמן של 9.757 שניות, שיפור של 32 אלפיות השנייה לשיאו הקודם ומהירות של 73.793 קמ"ש.

הרוכב הישראלי, שסיים במקום הרביעי באליפות אירופה האחרונה וניצח בספרינט גם באליפות ישראל, המשיך כל הדרך לניצחון גם הפעם, כשאחריו שני האוקראינים בוגדן דנילצ'וק ו-ולדיסלב דניסנקו. כדי להשלים את העבודה, ניצח יעקבלב גם במקצה הקיירין והשלים סוף שבוע מושלם מבחינתו.

מי שניצח באומניום, הקרב רב של אופני המסלול, היה רותם טנא, שהרשים במיוחד בסקראץ' ובאלימינציה וזכה בסך הכל ל-138 נקודות. 13 נקודות אחריו סיים אלון יוגב ומקום השלישי עם 121 נקודות עמית קינן. טנא וקינן חברו יחד לנצח גם במרוץ הזוגות מדיסון, לאחר שהקדימו את ולאד לוגינוב ואלון יוגב ואת הצמד הארגנטינאי פקונדו לסיקה ואלסיו סלבדרו.

רותם טנא, אלון יוגב ו-ולאד לוגינוב באומניום | צילום: עופר עברי, באדיבות איגוד האופניים

גם אליפות ישראל ננעלה
עוד לפני כן, בשישי, הגיעה לסיומה אליפות ישראל בוולודרום, כאשר אורי בש המשיכה להרשים עם זהב שלישי באליפות, הפעם במרוץ האלימינציה. היא הקדימה את מעין צור ונועה שווקי. במקצה המקביל לגברים ניצח פעם נוספת רותם טנא, לפני עמית קינן ואלון יוגב. במרוץ לק"מ נגד השעון ניצח נבו שובל עם 1:08.558 דקות ובקיירין ניצחו תמר בצלאל אצל הנשים (אורלה וולש האירית הגיעה ראשונה) ומיכאל יעקבלב אצל הגברים.

באליפות התקיים לראשונה מקצה זוגות מדיסון, ואלופי ישראל הראשונים הם עמית קינן ואלון יוגב, אשר הקדימו את רותם טנא ואורון ארגוב בתום קרב מעניין. בכך, הסתיימו שלושת ימי אליפות ישראל הרביעית באופני מסלול בוולודרום ע"ש סילבן אדמס בתל אביב בה קיבלו הצופים הישראלים הצצה להתקדמות הנהדרת שעושה הענף. בכיר הרוכבים של ישראל מיכאל יעקבלב לא אכזב עם הופעות מסחררות בכל מקצה, כשגם אורי בש ורותם טנא בלטו עם מספר תארים לכל אחד.

לתוצאות מלאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג