ממחר: אליפות אירופה לנוער בשחייה יוצאת לדרך ברומניה

ישראל שולחת השנה לאליפות אירופה לנוער את המשלחת הגדולה בתולדותיה ויהיו בה 19 שחייניות ושחיינים שיזנקו לתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת הנוער בבריכת התחרות | צילום: באדיבות איגוד השחייה

נבחרת הנוער של ישראל בשחייה תחל מחר (שלישי) את השתתפותה באליפות אירופה לנוער ברומניה. התחרות מיועדת לגילאי 18 ומטה עבור הנערים ול-17 ומטה עבור הנערות וישראל שולחת השנה לתחרות את המשלחת הגדולה בתולדותיה – 19 שחייניות ושחיינים, אשר יזנקו לתחרות שהוכיחה בשנים האחרונות כי היא האיכותית ביותר בעולם לגילאים הללו.

השחייניות והשחיינים הבולטים בנבחרת לפי הדירוג המוקדם הם דריה גולובטי, שחזרה רק לפני כשבועיים מאליפות העולם הראשונה שלה לבוגרות ותתמקד בעיקר במשחי החופשי, מרטין קרטאבי, שזכה במדליית הארד ב-50 חופשי באליפות אשתקד, וכן שחייני החזה דניאל יוסיפוב ויהונתן יצחקי, שחיין המרחקים יואב רומנו והגביסט ענבר דנציגר.

שאר חברות וחברי הנבחרת: קרן אייזברוך, יהב חלג, דניאל אייכל, מאור גורלניק, הדר קרפ, דניאל קריצ'בסקי, דניאל דרבצוב, סטפן אומלצ'נקו, אוקאן גולדין, אופיר רכאח, אופק אדיר, תום מיניס ומעיין לבקוביץ'. את צוות האימון מוביל מאמן הנבחרת כרמל לויתן, לצד המאמנים מאיר לויה, ניקיטה שקילנקו והילה ראובני.

כרמל לויתן מסר לקראת התחרות: "הגענו לכאן נבחרת גדולה ומגובשת, אך מעבר לכמות כעת זהו השלב להשיג את האיכות. מדובר בתחרות ברמה מאוד גבוהה, אבל אני מאמין שבמשחים רבים אנחנו יכולים להגיע להישגים, כשהמטרה היא להשיג כמה שיותר העפלות לשלבים הבאים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג