מי לא רוצה להיות איש ברזל עם לב זהב?

קמפיין "שריר למען שריר" של ישראמן גארמין ועמותת "צעדים קטנים" יאפשר לכל אחד מהנרשמים להתרים כספים למען ילדים חולי ניוון שרירים. 5 המתרימים המצטיינים יזכו להרשמה בחינם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ההרשמה לישראמן גארמין תסתיים ב-31 בדצמבר, והשנה תהיה למשתתפים הזדמנות לסיים את האתגר שלהם לא רק עם סיפוק אישי, אלא גם עם הידיעה שבדרכם הארוכה והמפרכת הם גם עשו משהו חשוב מאוד למען אחרים. במסגרת שיתוף פעולה של ישראמן גארמין עם עמותת "צעדים קטנים", יוכלו כל הנרשמים לתחרות וכמובן שגם אלו שנרשמו, לפתוח קמפיין התרמה אישי למען העמותה, הפועלת לשיפור איכות חייהם של ילדים חולי ניוון שרירים מסוג דושן ובקר, והארכת תוחלת החיים שלהם.

תמונה שהגיעה מעמותת "צעדים קטנים" צילום: סטודיו בוטיקה

השנה לא מסתפקים בהישג האישי. ישראמן גארמין | צילום: סטודיו בוטיקה

איך זה עובד? כל משתתף שנרשם לישראמן גארמין יכול להיכנס לעמוד של הקמפיין באתר של עמותת "צעדים קטנים", ושם ליצור קמפיין משלו, כשהרעיון הוא לגייס כספים ממוקרביו בכל האמצעים העומדים לרשותו. 5 המשתתפים שיצליחו לגייס את הסכומים הגבוהים ביותר מבין אלו שיגייסו 3,000 שקלים ומעלה, יקבלו בחזרה את דמי הרישום שלהם לישראמן גארמין.

היעד של עמותת "צעדים קטנים" הוא להגיע לסכום כולל של 50 אלף שקלים, כשכל אחד מהמשתתפים בקמפיין יכול לקבוע לעצמו יעד אישי. בכל מקרה, כל הכספים שיתרמו יועברו לעמותה, שעושה עבודת קודש למענם של הילדים.

מנכ"לית העמותה טלי קפלן מסבירה מה עומד מאחורי הקמפיין החשוב הזה: "החלטנו לעשות הפעם משהו אחר, לא להתרים קילומטרים אלא לפעול סביב הנושא של 'שריר למען שריר'. הילדים האלה מצד אחד לא יכולים לרוץ, אבל מצד שני יש להם נחישות, מצוינות ורצון להצליח, וזה החיבור לתחרות הזאת".

"שריר למען שריר" זה גם הסלוגן של הקמפיין הזה. מחלות ניוון שרירים מסוג דושן ובקר הן גנטיות, ומתאפיינות בהיחלשות הדרגתית של השרירים עיקר בין הגילאים 5 עד 9, כאשר בגיל העשרה רוב הילדים כבר זקוקים לכסא גלגלים. התפקיד של "צעדים קטנים" בטיפול בילדים החולים במחלה בארץ הוא מגוון, כפי שמסבירה קפלן: "עם הכספים שאנחנו מגייסים אנחנו משתמשים להכשרת כלבי שירות, הכשרה מקצועית, פעילויות רווחה, ומערך תמיכה במשפחות".

הסיבוכים של המחלה בגילאים מאוחרים יותר הם האחראים לתוחלת חיים קצרה של החולים במחלות אלו. מצד שני, כל החידושים של השנים האחרונות הביאו להארכת תוחלת החיים שלהם, וזה נתון משמעותי מאוד בעידן שבו אפשר לשאוף גם למציאת תרופה שתטפל במחלות הקשות האלו. עד אז, לקהילה יש תפקיד חשוב בעזרה לחולים האלו, והנה הזדמנות מצוינת לעשות את זה. בהצלחה.

%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a4-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9e%d7%9f

להרשמה לישראמן גארמין לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג