מי יהיו מלך ומלכת העלייה במרוץ אייל?

כדי לספק יותר מוטיבציה לרצים בקטע הקשה של המסלול בקילומטר 13, החליטו מארגני המרוץ ונייקי שיוצבו בתחילתה ובסופה שערים כך שלמעשה תתקיים תחרות נוספת והיא בזמן הטיפוס של העלייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ אייל 2015 צילום: צלמי שוונג

מרוץ אייל הנו בין המרוצים הבולטים והמובילים בישראל וייערך זו השנה ה-16 ביום שבת ה-11 בנובמבר ברמת השרון. מדי שנה פוקדים את האירוע צמרת הרצים המקצועיים לצד רצים חובבנים אשר מציבים לעצמם רף חדש באחד מהמסלולים הייחודיים של המרוץ המשפחתי של ישראל.

יהיה מרתק לא רק בזינוק ובסיום. מרוץ אייל | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות בנושא 
כל מה שמיוחד במרוץ אייל 
הסיבות שבגללן גדעון תמר ירוץ במרוץ אייל 
שניים שהם אחד: מרוץ אייל ועמק המעיינות 

המקצה המרכזי למרחק 15 ק"מ הנו בין המסלולים הבודדים בישראל למרחק זה, ומשמש כתחנת אמצע עבור רצי ה-10 ק"מ אשר מעוניינים לסמן מטרה בדרך לחצי מרתון. המסלול המגוון משלב בין כבישי ושדות רמת השרון, ומצריך תכנון נכון של הקצב והאנרגיות בכדי לצלוח את העלייה המפורסמת לקראת סוף המסלול.

עבור רבים, הריצה בעליות מייצרת קושי מנטלי וזאת למרות שעליות מספקות הזדמנות לחזק את הרגליים ואת שרירי הגוף, לשפר טכניקה וביצועים אירוביים. לדבריה של מארגנת מרוץ אייל, זהבה שמואלי "העלייה מגיעה בתזמון קריטי לקראת סוף המסלול, עובדה המקשה על מרבית הרצים. מסיבה זו הוחלט השנה ביחד עם נייקי להקל על הרצים. במקום לפחד מהעלייה, מומלץ לצפות לה וליהנות ממנה".

כבר מחכים בקוצר רוח לטפס בשדרה

מארגני המרוץ ונייקי החליטו לתת לרצים אנרגיות וכוח להתגבר על העלייה בקילומטר הקשה ביותר, הקילומטר ה-13. קטע העלייה יימדד באופן מקצועי, יוצבו שער כניסה וסיום לקטע, מוזיקה, מעודדים והפתעות נוספות לאורכו ידחפו את הרצים קדימה. מלך ומלכת העלייה יוכרזו בסיום המרוץ, וכל הרצים והרצות יוכלו לבחון את עצמם בהשוואה לרצים אחרים. לדברי יריב הלר, מנהל שיווק ספורט בחברת "נייקי", "החגיגה לאורך המסלול תעודד את הרצים להתגבר על מחסום פיזי ומנטלי, לפרוץ קדימה, ובסופו של דבר לשפר את התוצאה האישית שלהם".

המרוץ מהווה פסטיבל תרבות וספורט לכל המשפחה ומשלב בין מסלולים מגוונים ומאתגרים לבין ארגון מקצועי אשר מציב את הרצים במרכז ומפנק באטרקציות ייחודיות, מופעים מרהיבים, כיבוד עשיר בסיום ועוד הפתעות.

להרשמה למרוץ אייל לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג