מירון חרותי עלה מהמקום הראשון לחצי הגמר במונאקו

שלושה שחייני נבחרת ישראל - מירון חרותי, תומר פרנקל ורון פולונסקי -החלו היום (שבת) את השתתפותם בתחרות הראשונה של סבב המארה נוסטרום היוקרתי במונטה קרלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שלושה שחייני נבחרת ישראל – מירון חרותי, תומר פרנקל ורון פולונסקי -החלו היום (שבת) את השתתפותם בתחרות הראשונה של סבב המארה נוסטרום היוקרתי במונטה קרלו, מונאקו. חרותי היה זה שבלט ביום הראשון, כאשר העפיל מהמקום הראשון לשלב חצי הגמר ב-50 מטר פרפר עם תוצאה של 23.81.

מירון חרותי מזנק | צילום: באדיבות איגוד השחייה

מדובר בתוצאה הרחוקה רק 4 עשיריות משיאו הישראלי, ואותה השיג בפעם השלישית ששחה את המשחה היום (מוקדמות, שמינית גמר של 16 שחיינים ורבע גמר של שמונה שחיינים). מחר יזנקו ארבעת המהירים לחצי הגמר כשהשניים האחרונים ישחו ראש בראש על הניצחון היוקרתי. באותו משחה, תומר פרנקל סיים חמישי ברבע הגמר עם 24.64 והיה קרוב להעפיל גם הוא לשלב ארבעת האחרונים.

עוד היום, רון פולונסקי סיים שביעי בגמר 200 חזה עם 2:18.15, לכך הוסיף העפלה לגמר מהמקום השלישי ב-200 מעורב אישי עם 2:06.82, אך לאחר מכן נמחק מהגמר. פרנקל סיים 10 ב-100 חופשי עם 50.77, חרותי 18 באותו משחה עם 51.60 וב-50 חופשי חרותי סיים עשירי עם 22.56.

שלושת הישראלים הגיעו לתחרות יחד עם מאמן מכבי חיפה חנן שטרלינג ישירות ממחנה האימונים של נבחרת ישראל בדברצן ולאחר שהשתתפו באליפות אירופה. מדובר עבורם בתחרות הכנה ובעוד הזדמנות להתחרות על בריכת 50 מטר ברמות הגבוהות לפני תחרות הקריטריונים שתיערך בארץ ב-14-11 ביוני וכמובן לקראת המשחקים האולימפיים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג