מירון חרותי הצטרף לקבוצת שחייה מקצוענית מצרפת

השחיין האולימפי ושיאן ישראל הצטרף לאחרונה לקבוצת Cercle des Nageurs Marseille, איתם שוהה בימים אלו במחנה אימונים בטנריף: "סיימתי עכשיו שבוע ראשון של אימונים מאוד אינטנסיביים ואני משפר יכולות לקראת המטרה, פריז 2024"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מירון חרותי | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

תחנה חדשה לשחיין האולימפי מירון חרותי במסע שלו לעבר פריז 2024. שחיין נבחרת ישראל הצטרף לאחרונה לקבוצה המקצוענית הצרפתית Cercle des Nageurs Marseille, ואיתה ימשיך להתאמן בחודשים הקרובים. בימים אלו חרותי נמצא עם הקבוצה במחנה אימונים בטנריף, ולאחר מכן ימשיך עם הקבוצה למארסיי לעוד חודש של אימונים משותפים.

מדובר באחת הקבוצות המקצועניות החזקות באירופה, שמתמחה בין היתר באימון ספרינטרים והוציאה בעבר שחייני על כמו האלופים האולימפיים פלורן מנאדו ופביאן ז'ילו, סגן האלוף האולימפי פרדריק בוסקט, אלוף העולם קאמיל לקור ועוד. לקבוצה צוות אימון נרחב, כשמי שמוביל את קבוצת הספרינט, וכן את חרותי כיום הוא המאמן המעוטר ז'וליין ז'אקייה.

חרותי כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "שמח לספר שלאחרונה התחלתי להתאמן עם קבוצה צרפתית מקצוענית ממארסיי. הצטרפתי אליהם למחנה אימונים בטנריף ומכאן ממשיך לעוד חודש של אימונים בצרפת. סיימתי עכשיו שבוע ראשון של אימונים מאוד אינטנסיביים ואני משפר יכולות לקראת המטרה, פריז 2024. תודה למכבי חיפה ולמאמן יהונתן קופלב שליוו אותי בחודשים האחרונים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Meiron Cheruti (@meiron_cheruti_htg)

חרותי הוא שיאן ישראל במשחים ל-50 חופשי ו-50 פרפר בבריכה ארוכה, 50 חופשי ו-100 חופשי בבריכה קצרה, וכן שותף לעוד ארבעה שיאי ישראל בשליחים. הוא פיינליסט מאליפות אירופה וכן שחיין אולימפי מטוקיו, שם חסרו לו רק 4 מאיות להעפלה לחצי הגמר ב-50 חופשי. היעד הבא של חרותי הוא קביעת קריטריון לאליפות העולם, שתיערך הקיץ בפוקואוקה, וכמובן לאחר מכן השגת הקריטריון למשחקים האולימפיים בפריז.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג