מיכאל יעקבלב להט על המסלול: סיכום גביע ת"א הבינלאומי באופני מסלול

הספרינטר הישראלי זכה בזהב כפול והרשים ברמתו הגבוהה בתחרות, בה השתתפו רוכבות ורוכבים מ-17 מדינות. אורי בש זכתה בארד באומניום והוסיפה זהב יחד עם בליאסטה הליטאית במקצה הזוגות מדיסון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכאל יעקבלב מנצח בקיירין | צילום: גלעד קוולרצ'יק

גביע תל אביב הבינלאומי באופני מסלול נערך בסוף השבוע האחרון בוולודרום ע"ש סילבן אדמס בהדר יוסף והעניק לקהל הישראלי הזדמנות נוספת לראות את אחד הספרינטרים הטובים באירופה כיום, מיכאל יעקבלב, שלא התרגש מהרוכבים שהגיעו מ-17 מדינות והעלו את הרמה, ופשוט חרך את המסלול במקצים הקצרים.

הרוכב הישראלי אמנם לא שבר את שיאו הישראלי שקבע רק לפני כחודש, אך עדיין הרשים ביכולתו עם שני ניצחונות מסחררים, בספרינט (מקצה ל-200 מטר) ביום התחרות הראשון, בו קבע זמן של 10.115 שניות, ובקיירין (מקצה ל-1,500 מטר שתחילתו מאחורי אופנוע מכתיב קצב) ביום התחרות השני.

ב"אומניום", הקרב רב של אופני המסלול, ראינו יכולת גבוהה מצידה של אורי בש הישראלית, שסיימה במקום השלישי במקצה הנשים, כשהקרב הוכרע במרוץ הנקודות האחרון. בש צברה 120 נקודות בכל יום התחרות, רק נקודה אחרי לוסי נלסון הבריטית. מי שניצחה היא אוליביה בליאסיטה הליטאית עם דומיננטיות של 150 נקודות. אצל הגברים היה עמית קינן הישראלי קרוב לפודיום כשסיים במקום הרביעי, כאשר מי שניצח היה דומיניק בילר השוויצרי, לפני חברו לנבחרת רפאל קלמנסיו וברטולד דרייבר ההונגרי.

בש הישראלית ובליאסטה הליטאית גם הראו יכולת גבוהה במקצה המדיסון לזוגות, שם שיתפו פעולה כצמד וניצחו את המרוץ. במקצה המקביל לגברים ניצח צמד השוויצרים שבלט יום קודם באומניום, בילר וקלמנסיו, כאשר הצמד הישראלי ולאד לוגינוב ואלון יוגב סיים במקום השני לפני האיטלקים לאונרדו פדריגו ופקונדו לציקה. מי שכיכבה במקצים הקצרים לנשים הייתה אורלה וולש האירית, שניצחה גם את מקצה הספרינט וגם את מקצה הקיירין.

הוולודרום במהלך התחרות | צילום: גלעד קוולרצ'יק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עידו יוגב הגיב:

    במדיסון אלון יוגב וולאד לוגינוב הגיעו למקום השני. במקום השלישי הגיעו הצמד האיטלקי.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג