מיכאל זיו נבחר ליו"ר איגוד הטריאתלון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב

&nbsp

אמש (19.9) הסתיימו הבחירות להנהלת איגוד הטריאתלון. 250 חברים מתוך 1573 הגיעו לאספה ובחרו את המועמדים הראויים להם. למרבה ההפתעה, הבחירות לרשות האיגוד והקרב המעניין בין שני המועמדים שנותרו, רוני רצבי ומיכאל זיו הסתיים בתיקו




מיכאל זיו – יו"ר איגוד הטריאתלון הנכנס

הבחירות להנהלת איגוד הטריאתלון הביא ללא מעט התעניינות בקרב הקהילה המתרחבת. אך למרבה הצער הגיעו לאספת הבחירות ברמת השרון רק 250 חברים באיגוד. בעקבות התמהמהות החברים להגיע האספה נדחתה בשעה. יו"ר האסיפה היה חגי פגירסקי ומזכיר האסיפה מזכ"ל האיגוד מיכאל כץ.

מספירת הקולות עלה כי לתפקיד היו"ר התוצאות הראו שוויון בין הנבחרים, מיכאל זיו – 123 קולות, רוני רצבי – 123 קולות. מאחר שנוצר מצב של שוויון בין המתמודדים ומאחר והבחירות נערכו לא על רקע בסיס אישי אלא על בסיס קבוצתי, יו"ר האיגוד היוצא, עו"ד חגי פגירסקי החליט שהצוות של מיכאל זיו מונה 5 חברים, ועל פי תקנון העמותות (סעיף 10), במקרה של שוויון ההכרעה תתקבל על ידי יו"ר האסיפה, פגירסקי, שהחליט שמיכאל זיו יהיה יו"ר איגוד הטריאתלון הבא.

להנהלה נבחרו:
יובל חץ – 145 קולות.
צביקה פיין – 140 קולות.
אבי ברכה – 133 קולות.
שרה צלח (אשה) – 124 קולות.
שאול דולב – 121 קולות.
גבי דרמון – 119 קולות.

דן דבוסקין – 113 קולות.
יוליש ערן – 110 קולות.

לוועדת הביקורת נבחרו שני חברי האיגוד, עמית בהט ויוסי בשור. צלח אורי נפסל עקב התמנותה של אשתו, צלח שרה.

מערכת שוונג וקהילת הטריאתלון בישראל מאחלים בהצלחה ליו"ר החדש מר מיכאל זיו – מי יתן והוא יקח אותנו ללונדון 2012.


הצביעו והשפיעו – בחירות בישראל

דמוקרטיה במיטבה מתרחשת השבוע בישראל. הבחירות למפלגת קדימה ביום ד' תקבענה מי יחליף את ראש הממשלה אהוד אולמרט, והבחירות לאיגוד הטריאתלון שיתקיים ביום שישי הקרוב מתחמם – מי יחליף את חגי פגירסקי? שניים פרשו, שניים נשארו להלחם




רוני רצבי מימין ומיכאל זיו

שבוע של דמוקרטיה בישראל, גם בתחום הפוליטי וגם בתחום הספורט (הפוליטי). הבחירות לפריימריס במפלגת "קדימה" יחל מחר (יום ד') ויקבע מי יהיה ראש הממשלה הבא, ובסוף השבוע, יום בחירות ארוך לאיגוד הטריאתלון. ההבדל ביניהם, שבמפלגת קדימה לא פרש אף אחד מהמועמדים, נכון להיום, ובאיגוד הטריאתלון הסירו שניים את מועמדותם לתפקיד היו"ר, אריאל הלר וליאור כהן. בשטח, המועמד רוני רצבי לא נח לרגע.

המועמד הראשון שהסיר כבר ביום שני שעבר (8.8) את מועמדותו הוא אריאל הלר, אשר בשנתיים האחרונות אימן וניהל קבוצת טריאתלון שדחפה אותו להתמודד, ואף ראה עצמו בתחילה כמועמד ראוי ליו"ר האיגוד אך לדבריו כאשר הכיר בניסיונו של רצבי הוא החליט להסיר את מועמדותו, "בשבוע שעבר נפגשתי עם מר רוני רצבי והוא שכנע אותי שהוא מתאים לתפקיד ושיש לו את הניסיון הדרוש להמשיך ולהוביל את הענף קדימה. על מנת שאוכל לייצג את חבריי הרבים אני מציג את עצמי לתפקיד בהנהלה ברשימתו של מר רוני רצבי. אני קורא לתומכים בי ולשאר חברי האיגוד לבחור ברוני רצבי לתפקיד היו"ר."

המועמד השני שהסיר את מועמדותו הוא ליאור כהן, שהודיע היום (יום ג') ברשת החברתית של שוונג
shvoongnet.co.il
על כך שהוא פורש מהמרוץ וימשיך לתמוך במועמד רוני רצבי, "לאחר שיחות שקיימתי עם המתמודדים הנוספים ועם חברי ההנהלה בעבר ובהווה, החלטתי להסיר את מועמדותי ולתמוך במר רוני רצבי לתפקיד היו"ר ובמר אבי ברכה להנהלה וזאת בשל ראייתנו הדומה את יעדי האיגוד והאתגרים העומדים בפניו בשנים האחרונות." כתב כהן.

שני המועמדים שנשארו להלחם ביניהם על התפקיד הנחשק של יו"ר איגוד הטריאתלון הם, רוני רצבי ומיכאל זיו. לשני המועמדים הללו יש את הרצון להוביל את האיגוד. רוני רצבי עושה זאת בדרך הפוליטית ומצליח לשכנע שני מועמדים להסיר את מועמדותם ולתמוך בו. מיכאל זיו לא נראה כלוביסט פוליטי אלה יותר כמו איש שטח עם לא מעט קבלות בענף הטריאתלון ויכול מאוד להפתיע, אבל גם רצבי מחזיק בלא מעט קבלות בענף, אז מי יזכה בתפקיד ההתנדבותי? נחכה ליום שישי.

בחירות 2008

לקראת הבחירות היו לא מעט דיונים פורים שחיברו בין המועמדים לחברי הקהילה, גם בעזרת פורום הטריאתלון וגם בעזרת הרשת החברתית של שוונג. המועמדים ענו על שאלותיהם של חברי הקהילה, אשר העמידו אותם בביקורת לעיתים קשה והפנו את תשומת ליבם על נושאים חשובים להמשך דרכו של האיגוד, אך לא כל התשובות היו משכנעות.

יום ארוך עומד להיות ל – 1573 החברים באיגוד הטריאתלון. ב – 19 לאוגוסט, יום שישי הקרוב, בשעה 13:00, יתכנסו כל חברי האיגוד וההנהלה ברחוב הבנים 50 בקנטרי קלאב של רמת השרון, ויתחילו את יום הבחירות שאמור להסתיים בשעה 17:00. זהו יום באמת חשוב לקהילה המתרחבת בכל רחבי הארץ, ולא לחינם, ענף הטריאתלון היה פעיל מאוד בארבע השנים האחרונות, ויהיה זה הכרחי להמשיך את המומנטום שהכתיב הצוות הקודם בראשותו של חגי פגירסקי. זכרו, אם לא יהיו נוכחים לפחות חמישית מחברי האיגוד האספה תדחה, לכן חשוב להגיע וכך להשפיע.

&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג