מטריאתלון לאקוותלון בתחרות גן שמואל

לא הכול עבד בטריאתלון גן שמואל ה- 12 שהתקיים בשבת בבוקר. מקצה האופניים בוטל לאחר עיכוב בזינוקים והתחרות הפכה מתחרות טריאתלון לתחרות אקוותלון. המשתתפים התאכזבו וחלקם חזר הביתה אך אלו שנשארו סיפרו שהיה כיף אחרי הכול
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לא הכול עבד בטריאתלון גן שמואל ה- 12 שהתקיים בשבת בבוקר. מקצה האופניים בוטל לאחר עיכוב בזינוקים והתחרות הפכה מתחרות טריאתלון לתחרות אקוותלון. המשתתפים התאכזבו וחלקם חזר הביתה אך אלו שנשארו סיפרו שהיה כיף אחרי הכול

מאת:יריב זרביב


אתמול בבוקר (שבת) התקיים טריאתלון גן שמואל בפעם ה- 12 לזכרו של ערן גרביה ז"ל. מאות משתתפים הגיעו אל קו הזינוק אך להם ציפתה אכזבה כאשר מארגני התחרות עיכבו את הזינוק יותר משעה לבקשת המשטרה, בעקבות כך ביטלו את מקצה האופניים ותחרות הטריאתלון הפכה לתחרות אקוותלון, דבר שגרם לאכזבה רבה מצד חלק מהמשתתפים שהחליטו לבסוף לאסוף את הציוד ולחזור לבתיהם. שאר המשתתפים, נשארו להמשך קיום התחרות ואף נהנו בכל זאת, "הזינוקים נדחו בשעה ויותר ולא הייתה אינפורמציה ברורה למשתתפים. בשלב מסוים הוחלט להפוך את התחרות לאקוותלון, מה שהפך לאירוע משפחתי ולא מלחיץ, אך אמנם חלק מהמשתתפים הלכו הביתה. היו גם בעיות עם הזמנים, המיקומים והטקס, אך בסך הכול היה כיף ונהנינו,"  סיפר אחד המשתתפים שנשאר עד סוף התחרות.


צילום: טלי שיאצו



זו הפעם הראשונה ב- 12 השנים לקיום תחרות טריאתלון גן שמואל שבו המארגנים נתקלו לחוסר תיאום והבנה עם המשטרה, שטענה שהמארגנים לא עמדו בתקנות שבקשה, ביניהם מספר מחסומים וסדרנים שהיו חסרים לאורך מסלול האופניים. המארגנים שניסו להסדיר את הבעיה התעכבו זמן רב עם הזינוקים עד שהבקר הטכני בתחרות, רוני רצאבי, החליט לבטל את מקצה האופניים והעביר הודעה לאיגוד ולמשטרה שהוא לא מאשר רכיבה בשעות האלה, "על פי חוקת הטריאתלון מותר לשנות תחרות במידה ואחד המסלולים לא מוכן," אמר רצאבי והוסיף, "היו הרבה תחרויות מצוינות בגן שמואל, וגם זו הייתה תחרות מצוינת, אך השנה הייתה תקלה ואני בטוח שיהיה כעס מצד המשתתפים. אני עומד מאחורי ההחלטה שלי בצורה מלאה – זה תפקידי, לא רציתי לקחת סיכון שאנשים יתייבשו על המסלול, מזג האוויר החל להתחמם והיה כבר מאוחר להוציא את המשתתפים לתחרות. צריך לזכור שתקלות מהסוג הזה קורים הרבה בעולם וצריך להתנהג בהבנה עם המארגנים."


צילום: טלי שיאצו



חברת 'גן ספורט' שארגנה את האירוע לא ציפתה לעיכוב כל כך גדול ומצרה על המקרה, "זו השנה ה- 12 שקיבוץ גן שמואל מארגן את התחרות לזכרו של ערן גרביה ז"ל. התחרות הינה תחרות רשמית של האיגוד והיא כוללת דירוגים. בבדיקה ראשונה שעשינו אכן היו חסרים קצת מחסומים במסלול הרכיבה דבר שגרם לעיכוב הארוך בהזנקות," מוסר צפריר גולן ממארגני האירוע ומוסיף, "בסופו של דבר הסיבה לביטול הרכיבה והפיכת התחרות לאקוותלון היא שעד שהובאו כל המחסומים שחסרו והמשטרה אישרה את הכביש החליט הבקר הטכני שזה מאוחר מדי לתחרות טריאתלון רגילה. היחסים בין המשטרה למארגנים טובים ותמיד ידענו לפתור בעיות שעלו במהלך התחרויות. לצערנו הרב היו הרבה תקלות לאורך כל התחרות שדורשות בדיקה מקיפה ורצינית. בימים הקרובים נקיים ישיבת סיכום תחרות ובה נבצע תחקיר תחרות מעמיק. החזרת דמי השתתפות היא על פי מדיניות האיגוד וזכותו של כל אדם לפנות אל המארגנים. המארגנים יבדקו כל מקרה לגופו ויחליטו את החלטתם."

רמי רז סגן מפקד משטרת חדרה, לא היה אמנם באירוע אך מסר את תגובת המשטרה, "המשטרה נערכה במקום האירוע בשעה 5 בבוקר. אך המארגנים לא היו מוכנים מבחינת תקנות המשטרה, שבקשה להסדיר זאת לפני הזינוק. כעבור זמן רב המארגנים החליטו לבטל את המקצה של האופניים והתחרות המשיכה ."


צילום: טלי שיאצו


תחרות הטריאתלון גן שמואל היא בחסות איגוד הטריאתלון אך לא אורגנה על ידיהם והם כעת ממתנים למסקנות בדיקת חברת גן ספורט על המחדל שקרה. "האירוע הוא לא של האיגוד ואנחנו לא בקיעים בפרטי המקרה. האיגוד נמצא בעלטה מסויימת כרגע אבל אנחנו עומלים בבדיקת המקרה כדי להפיק לקחים וללמוד כיצד למנוע מקרים כאלו בעתיד," אומר דובר איגוד הטריאתלון, אורן אלון.

תוצאות מלאות

ספרינט קבוצת גיל עד 39
עמית פיין 00:29:41
ויטלי לייקין 00:31:37
גל שחורי 00:32:29
נשים:
חלי רוזנשטיין 00:37:31
יעל לוין 00:37:44
רותם כהן 00:37:55

ספרינט נוער 16-19
אסף פריד  01:17:06
שחר שגיב 01:17:44
רון עמית 01:18:21
נערות:
גל לוי 01:20:49
הדר אהרוני 01:21:56
אביטל גז 01:23:21

אולימפי 40+
זוהר וויס 01:01:03
אמיר בכר 01:03:40
ארז סלונים 01:03:50
נשים:
ז'אן רמתי 01:20:56
שלומית רוזנפלד 01:21:30
הדס יעקובי 01:22:09

אולימפי ק, גיל עד 39
אביעד כהן 00:59:16
שוקי סרויה 01:01:43
נוה כהן  01:01:50
נשים:
פאני בייסרון 01:05:44
אירנה מזין 01:14:56
תמר פודולי 01:18:55



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג