מחשבות ומגמות בטריאתלון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מייקי כץ – מזכ"ל האיגוד



אתם לא הכרתם את אדורם אבל כנראה כולנו הפסדנו.
בארוע למדנו להכיר את השורשיות של משפחת בן דרור הקשורה לאורך כל הדרך לספורט, לאדמה , למדינה שלנו ולאנשים אמיתיים כאלה "מלח הארץ" שצמחו מהעיר פתח תקוה.
הנסיונות למשוך את תלמידי העיר החלו השנה לרקום גידים בזכות גדי בן דרור אחיו של אדורם וכללו הרצאות רבות בבתי ספר ומסעות שכנוע למורים ולנוער.
הארוע שהיה מוצלח מאוד לתחרות ראשונה (300 איש) זכה לסיוע אדיר מספורטן פ"ת, מהעירייה ואין ספור חברים של המשפחה. ואם שמתם לב הרי שלא עורבו ובכוונה ספונסרים מסחריים בארוע!!

כתוצאה ישירה מהארוע יש כוונה של עיריית פתח תקוה לפתוח חוג טריאתלון לנוער בעיר פתח תקוה בספורטן ואני מקווה שנאתר מדריכים מהקורס החדש שלנו!!
כיוון זה של כניסה לעיר, הקמת ארוע , משיכת נוער וישום בפתיחת חוגים בשילוב עיריות ובתי ספר , היא הדרך להרחיב את פופלריות הספורט.

לכם ציבור הטריאתלטים אין צורך להרחיב למה הספורט שלנו פורח כשהאחרים דועכים: שילוב של אטרקטיביות הספורט היחודי הנקרא טריאתלון ושילוב של משאבים וכוח אדם מקצועי השוקד על הנושא.
כוח אדם מקצועי זה הינו הנהלת איגוד הטריאתלון, שופטי האיגוד והבקרים הטכניים, מתנדבים רבים, עיריות ומועצות.
שימו לב שהשנה מעבר לכמות מדהימה של משתתפים הוקמו מספר פרויקטים חדשים ונקווה שימשיכו לעתיד: טריאתלון חצי איש ברזל עמק הירדן, דואתלון רמת הגולן, טריאתלון תל אביב ע"ש סא"ל אייל וייס, דואתלון פתח תקוה ע"ש אדורם בן דרור.

הרבה מאמצים נעשים לחתום את השנה בארוע מדהים וחגיגי באילת בחנוכה חג האורות!! אתם הספורטאים תגיעו במסדר מלא (מי שירשם במועד) לקרב הסופי על הסבב, ליגת ספידו ואליפות ישראל והכל כמו שאומרים און ליין בערוץ הספורט.

מייקי כץ – מזכ"ל האיגוד

תמונות מדואתלון פתח תקווה כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג