מחווה מרגשת: התיך את מדליית הזהב שלו כדי להכין סיכות לילדים שהחלימו מסרטן

שיאן העולם הרומני דויד פופוביץ' ביוזמה מדהימה: תרם את מדליית הזהב הראשונה שלו מהמשחה ל-200 חופשי באליפות העולם וממנה ייצרו מעל 100 סיכות ייחודיות שחולקו לילדים שהחלימו מסרטן. לדבריו מדובר ב"תרומה של תקווה". צפו בתיעוד התהליך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דויד פופוביץ' | צילום: Shutterstock

השחיין הרומני דויד פופוביץ' פרץ לתודעה העולמית בשנה שעברה כשזכה בשתי מדליות זהב באליפות העולם בבודפשט, במשחים ל-100 ול-200 חופשי. אולם כעת, ביצע השחיין מחווה מדהימה בה ויתר על המדליה היוקרתית שלו למען ילדים שהחלימו מסרטן ולטובת קמפיין לגיוס תרומות למאבק במחלה הקשה.

פופוביץ' בן ה-18 לקח את המדליה שלו מהמשחה ל-200 חופשי בבודפשט, הזהב העולמי הראשון בקריירה שלו וכתרומה לעמותת MedLife הרומנית התיך את המדליה וממנה יצרו מעל ל-100 סיכות מוזהבות שהוענקו לילדים שהחלימו מסרטן.

השחיין הרומני הצטרף לאחרונה כשגריר של העמותה ושותף לקמפיין שנקרא בתרגום חופשי "תקווה לא מתה מסרטן". לדבריו, התרומה שביצע היא "תרומה של תקווה". פופוביץ' לקח חלק גם בסרטון בו הוא מספר על חשיבות התרומה ומתעד את ההליך כולו של התכת המדליה וייצור הסיכות המיוחדות.

מלבד היותו אלוף העולם פעמיים, פופוביץ' הפך בקיץ האחרון גם לשיאן העולם ב-100 חופשי, כאשר בגמר אליפות אירופה ברומא שבר את השיא ההיסטורי של סזאר סיילו מעידן החליפות והעמיד אותו על 46.86 שניות. הוא נחשב כבר בגילו הצעיר לאחד מגדולי השחיינים בעולם ומועמד מוביל לזכות במדליות זהב נוספות באליפות העולם בקיץ הקרוב ובמשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הבא.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דניאל גרינפלד הגיב:

    מחווה מרגשת ודוגמה נדירה למצליחנים אחרים, מכל תחום

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג