מה צבע החולצה של מרתון תל אביב 2022?

על חולצת המרתון שעוצבה לכלל המקצים, מצוירים אלמנטים תרבותיים וארכיטקטוניים מוכרים הפזורים בתל אביב והיא בצבע...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המדליה וחולצת מרתון תל אביב 2022 | צילום: רונן טופלברג, כפיים אקטיב

מרתון תל אביב יתקיים ביום שישי 25 בפברואר לאחר שלפני שנה לא התקיים בשל מגיפת הקורונה והוא ייצא לדרך עם שני חידושים: קבלת תו תקן מאיגוד האתלטיקה העולמי IAAF והפיכתו לאירוע ספורט ירוק. חולצת המרתון שעוצבה לכלל המקצים תהיה בצבע שחור השנה ועליה מצוירים אלמנטים תרבותיים וארכיטקטוניים מוכרים הפזורים בתל אביב.

המרתון ייערך בפעם הראשונה לאחר שקיבל את ה-Label של התאחדות האתלטיקה העולמית, ה-World Athletics, ובכך הפך למרתון הישראלי הראשון בהיסטוריה להחזיק ברישוי זה ולהצטרף לרשימת המרתונים הגדולים והמובילים בעולם שנמצא על מפת רצי המרתון בעולם. המרתון החל בתהליך רישום זה לפני שנתיים, כאשר נציג מיוחד מטעם ההתאחדות הבינלאומית הגיע לבדוק אלמנטים ארגוניים במרתון וההכרה הרשמית תיכנס לתוקף במרתון הקרוב. תו התקן, הוא תו איכות מיוחד למרוץ, שמחייב את מארגני המרוץ בהערכות מיוחדת על פי הנחיות ההתאחדות הבינלאומית בתחומים ניהוליים כמו: מדידה מדויקת ביותר של מרחק הריצה על ידי מודד מוסמך בינלאומי, ארגון מקצועי של מסלול הריצה, מפרט רפואי בסטנדרט בינלאומי, מבדקים למניעת שימוש בחומרים ממריצים האסורים בשימוש ועוד, כל זאת בנוסף לשיפוט ולבקרה של איגוד האתלטיקה בישראל.

במסגרת המרתון, ינקטו מספר צעדים מרכזיים במטרה לעודד שמירה על הסביבה. מרכיבי התכנית כוללים יעד מידי של הפחתת השימוש בבקבוקי מים מפלסטיק בשיעור של 75%. בין היתר, לא יחולקו בקבוקים במהלך הריצה והמים יוגשו לרצים לאורך המסלול בכוסות מתמחזרות שיאספו מיד לאחר השימוש למיכלי מחזור מסודרים. בתום המרתון יועברו הכוסות המשומשות למפעל לטובת הפיכתן לקומפוסט לצרכים חקלאיים. בפרויקט איסוף ומיחזור הכוסות ישתתפו מאות נערות ונערים מרחבי העיר תל אביב-יפו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דורון הגיב:

    איזה חולצות פח! עוד פעם התאגוס המצ'וקמק הזה, כמו לרוץ עם נייר זכוכית. מה קרה לחולצות האיכותיות של נייקי או אדידס? או אפילו אנדרארמור? למה הגועל הזה ? לא משלמים מספיק? אפילו לילדים אני לא נותן אותה, ישר עוברת לערימת סמרטוטים לניקוי חלונות

  • כק הגיב:

    חולצה מביכה, המרתון עולה פי 2 מכל מרוץ אחר והחולצה פשוט באיכות מינמלית . לא שווה את הכסף .

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג