מהיום: תחרות הקריטריון האולימפי בשחייה

בעקבות דחיית המשחקים האולימפיים יאלצו השחיינים הישראלים לאשרר מחדש את התוצאות שלהם בתחרות הקריטריון האולימפי הישראלי שתפתח היום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

החל מהיום (רביעי) ועד יום שישי עיני השחייה הישראלית יפנו למקום אחד – הבריכה הלאומית במכון וינגייט, שתארח את תחרות הקריטריון האולימפי הישראלית 2020. מדובר בתחרות השנייה ברצף במחזור האימונים הנוכחי, לאחר ששמונה משחייניות ושחייני הנבחרת שבו מרוטרדם בשבוע שעבר. השחייניות והשחיינים אשר טרם קבעו את הקריטריון האולימפי, ישאפו לעשות זאת כעת, כשהם יודעים כי הניסיון הבא שלהם יהיה שתי תחרויות מטרה בחודש יוני. אלו שכבר קבעו את הקריטריון במהלך 2019, זקוקים לזמן אישרור (עד אחוז וחצי מעל זמן הקריטריון המקורי).

יעקב טומרקין ינסה לאשרר את הקריטריון | צילום: באדיבות איגוד השחייה בישראל

בין המשחים המסקרנים בתחרות: 200 מעורב אישי, בו בקרב הבנות לאה פולונסקי תנסה לקבוע קריטריון ואנסטסיה גורבנקו תשאף לאשרר אותו ובקרב הבנים יעקב טומרקין וגל כהן גרומי רוצים להצטרף לרון פולונסקי בקרב על שני הכרטיסים לטוקיו, 100 גב, בו מיכאל לייטרובסקי הוכיח שהוא קרוב מאוד לקריטריון, ולצדו יעקב טומרקין, יהונתן קופלב ודוד גמבורג, 200 גב עם אביב ברזלי, 50 חופשי עם מירון חרותי (שכבר אישרר את הקריטריון) ומרקוס שלזינגר, 200 חופשי, בו גם הכרטיסים לשליחים יהיו על הפרק, ועוד.

מאמן נבחרת השחייה לוקה גברילו מדריך את אנסטסיה גורבנקו באימון | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

מאמן נבחרת ישראל, לוקה גברילו, אמר לקראת התחרות: "התחרות הזו היא הפיק של מחזור האימונים הראשון שלנו בעונת ה'מגיפה' הזאת, ולמרות שלא הייתה לנו הכנה רגילה, עם הרבה פחות ימי תחרות ממה שהתרגלנו, היא בהחלט הייתה הכנה הגונה וטובה, ועכשיו אנחנו מגיעים לרגע של תחרות מבחן. ברוטרדם הצלחנו להיות מאוד תחרותיים, באותה רמה כמו לפני שנה, וכולנו מאוד אופטימיים וחיוביים לקראת התחרות. יש התרגשות גדולה מסביב, בעיקר מצד השחיינים. לדעתי זו הולכת להיות תחרות יותר טובה מאשר בהולנד, ומבחינתי הסיפוק הכי גדול הוא שאני רואה איך אנחנו הולכים להתכונן למשחקים האולימפיים בצורה מאוד חיובית".

צילום עמוד הבית: באדיבות איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג