מדליית כסף לנבחרת השחייה האמנותית בגביע העולם במונפלייה

הנבחרת ממשיכה לקצור הישגים בזירה הבינלאומית ועל אף הרכב חסר הצליחה לעלות על הפודיום גם בתחרות השנייה של הסבב, בתרגיל הקבוצתי החופשי. יפן זכתה בזהב, איטליה בארד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת השחייה האמנותית עם המדליה | צילום: איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית זכתה היום (ראשון) במדליית כסף בתחרות גביע העולם במונפלייה, צרפת. הנבחרת השיגה את המדליה בתרגיל הקבוצתי החופשי, וזאת על אף הרכב חסר, לאחר שאחת המובילות בנבחרת, אריאל נשיא, חלתה ונאלצה להישאר בארץ, וכן נטע רוביצ'ק נאלצה להיעדר בשל פציעה.

בהיעדרן, איה מזור הצעירה בת ה-15 תפסה את המקום בנבחרת הבוגרת לראשונה ויחד עם שלי בובריצקי, עדן בלכר, מאיה דורף, ניקול נחשונוב, נוי גזלה, קתי קונין ושני שראיזין, השמינייה הצליחה לגרוף 356.3647 נקודות, וזאת בהופעת הבכורה עם התרגיל החדש שלהן. הנבחרת היחידה שהקדימה את ישראל הייתה נבחרת יפן, עם 391.5896 נקודות, כאשר בארד זכתה נבחרת איטליה עם 345.1329 נקודות.

נבחרת השחייה האמנותית על הפודיום | צילום: איגוד השחייה

עוד לפני כן, בתרגיל הקבוצתי הטכני סיימה הנבחרת במקום השביעי (מתוך 14 נבחרות) עם 281.4063 נקודות, כשנבחרת סין זכתה בזהב, לפני יפן וארה"ב. בתרגיל הדואט החופשי קיבלנו "קאמבק" של הצמד האולימפי מטוקיו כשעדן בלכר, שכיום מתחרה רק בקבוצתי, מילאה את מקומה של נשיא החולה. השתיים רשמו הישג נאה ואף מפתיע מעט כשסיימו במקום החמישי (מתוך 23 דואטים) עם 293.0209 נקודות. אוקראינה זכתה בזהב, לפני יפן ובריטניה.

מדובר בתחרות השנייה של העונה בגביע העולם, כאשר בתחרות הראשונה, שנערכה בקנדה, רשמה הנבחרת הישראלית את ההישג הטוב ביותר שלה אי פעם בסבב עם מדליית הזהב בתרגיל הדואט הטכני, אליה הוסיפה מדליית ארד בתרגיל הקבוצתי הטכני. את הנבחרת מובילות המאמנות אנה טרס, סבטלנה בלכר, לריסה קונין ו-ולריה אפריילבה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג