מדליית כסף לטריאתלט שחר שגיב בסופרליג

הישג מצוין לטריאתלט האולימפי שחר שגיב לאחר שהלילה זכה במדליית הכסף במסגרת הסופרליג במאליבו שבארה"ב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: האתר הרשמי של התחרות

הישג מצוין לטריאתלט האולימפי שחר שגיב לאחר שהלילה זכה במדליית הכסף במסגרת הסופרליג במאליבו, ארה"ב. התחרות הלילה התקיימה בשיטת הסינון: שלושה סיבובים של שחייה (300 מטרים), אופניים (4 ק"מ) וריצה (1.6 ק"מ) עם מנוחה בת ארבע דקות בין הסיבובים, כאשר בסיום כל סיבוב נשרו שלושת האחרונים בו.

שגיב המתחרה במדי קבוצת ה-CHEETAHS ומתאמן תחת המאמן ליאור כהן, שלט בקצב מקדימה במשך כל התחרות וסיים את הסיבוב הראשון והשני במקום השני ובתחרות כולה במקום השני ובמדליית הכסף היוקרתית. אחרי התחרות הלילה עלתה קבוצתו למקום החמישי בדירוג הקבוצתי הכללי. במדליית הזהב זכה הניו זילנדי איידן ווילד, מדליסט הארד מטוקיו 2020 ובמדליית הארד זכה ואשקו וילאצ'ה מפורטוגל.

"אני מאושר. היום הבאתי את כל היכולות שלי לידי ביטוי. כל מה שעבדתי בשנה האחרונה התחבר לי מצוין ואני שמח שהצלחתי לעשות זו בתחרות כל כך יוקרתית", סיפר לאחר התחרות שחר שגיב. בעוד יומיים ישוב שגיב לישראל ובעוד כשבועיים ייצא לתחרות הרביעית במסגרת הליגה הזו שתתקיים בטולוז שבצרפת.

צילום: האתר הרשמי של התחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג