מדליית זהב לגורבנקו ושתי מדליות כסף לטומרקין בגביע העולם בברלין

נבחרת ישראל בשחייה זכתה הערב בשלוש מדליות ביומה הראשון של תחרות גביע העולם בברלין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בשחייה זכתה הערב (שישי) בשלוש מדליות ביומה הראשון של תחרות גביע העולם בברלין (בריכת 25 מ'). אנסטסיה גורבנקו זכתה בזהב ב-100 מעורב אישי עם השוואת שיאה הישראלי, כאשר רשמה 57.90 שניות, ויעקב טומרקין הוסיף שתי מדליות כסף, במשחים ל-200 מטר גב ו-100 מעורב אישי.

אנסטסיה גורבנקו ויעקב טומרקין | צילום: באדיבות איגוד השחייה 

גורבנקו, שכבר בבוקר הראתה את יכולתה עם שיא ישראלי ב-50 גב, זכתה במדליית הזהב הראשונה שלה בקריירה בסבב הגביע העולמי, לאחר שהקדימה את לואיס הנסון השוודית ואת ליה הייז האמריקנית. תוצאתה של השחיינית בת ה-18 מקרית ביאליק שווה בדיוק "על המאית" לשיא הישראלי אותו קבעה לפני שנה במסגרת ליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL בבודפשט.

טומרקין, עבורו זו התחרות הראשונה של העונה, זכה בשתי מדליות כסף תוך פחות משעה. השחיין בן ה-29 מאשדוד התחיל עם 1:52.19 ב-200 גב, כאשר רק כריסטיאן דינר הגרמני הקדים אותו עם 1:51.19, והמשיך עם 52.28 מרשים ב-100 מעורב אישי, התוצאה השנייה בטיבה בקריירה ורק 5 מאיות משיאו הישראלי. עוד הערב, כריס פיצ'וגין סיים שמיני בגמר 100 מטר חזה עם 59.47 שניות.

התחרות בברלין היא התחרות הראשונה של הסבב היוקרתי, אשר עבור מרבית שחייניות ושחייני הנבחרת תהיה הראשונה לעונת 21/22. הנבחרת הישראלית כוללת את הפיינליסטים האולימפיים יעקב טומרקין ואנסטסיה גורבנקו, וכן את השחיינים כריס פיצ'וגין, דוד גרצ'יק, איתן בן שטרית, אדם מראענה, שרון שטיימן ואופיר רכאח. את הנבחרת מובילים המנהל הספורטיבי של איגוד השחייה אהוד סגל, יחד עם המאמן דימה ריבינסקי ומנהלת הנבחרת מרים קרומן. בתחרות משתתפים כמה מהכוכבים הגדולים של השחייה העולמית, בהם האלופים האולימפיים אמה מקיאון, קייל צ'אלמרס, לידיה ג'ייקובי, צ'אד לה קלו, פלוריאן וולברוק, מאדי ווילסון, ועוד.

במקביל לתחרות בברלין תתחרה נבחרת ישראל U-17 למים פתוחים בגביע קומן בלרנקה, כאשר גם בישראל תיפתח עונת התחרויות עם התחרות ע"ש גל רודובסקי ברעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג