מדליית ארד נוסף לאנסטסיה גורבנקו עם נעילת סבב גביע העולם

התחרות השלישית והאחרונה בסבב גביע העולם, ננעלה הליל באינדיאנפוליס, עם מדליית ארד נוספת לאנסטסיה גורבנקו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו. תגרוף פרסים? צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

התחרות השלישית והאחרונה בסבב גביע העולם, ננעלה הלילה (בין שבת לראשון) באינדיאנפוליס, עם מדליית ארד נוספת לאנסטסיה גורבנקו. השחיינית הישראלית ממכבי קרית ביאליק סיימה במקום השלישי בגמר ה-200 מעורב אישי עם 2:06.22 דקות.

גורבנקו מסכמת את הסבב היוקרתי עם שבע מדליות בסך הכל וכשהיא מדורגת במקום התשיעי בטבלת השחייניות המצטיינות של הסבב כולו. מדובר בהישג הטוב ביותר של שחיינית ישראלית בסבב העולמי, בעוד ההישג הטוב ביותר של שחיין ישראלי נותר המקום השמיני של יעקב טומרקין מהסבב בשנה שעברה.

את רגע השיא של הלילה באינדיאנפוליס סיפקה קייטי לדקי האמריקאית, אשר ניפצה את שיא העולם במשחה ל-800 חופשי. האלופה האולימפית קבעה 7:57.42 דקות וקיזזה כשתי שניות מהשיא הקודם, שהיה שייך למירייה בלמונטה הספרדייה והחזיק מעמד מ-2013.. מדובר בשיא העולם השני של לדקי בסבב, לאחר ששברה את השיא גם ב-1,500 חופשי בשבוע שעבר בטורונטו.

עוד מהזווית הישראלית ביום התחרויות האחרון, דניס לוקטב קבע זמן מהיר במשחה ל-200 חופשי, 1:44.22 דקות, וסיים במקום העשירי, מרחק 17 מאיות בלבד מהעפלה לגמר. דניאל נמיר קבע 1:47.12 דקות וסיים 26. ב-200 חזה, כריס פיצ'וגין קבע זמן של 2:23.02 דקות וסיים 36.

עם תום התחרות, נותרת גורבנקו בארה"ב ותערוך מחנה אימונים בברקלי, קליפורניה, לצידו של יועץ העל של איגוד השחייה דייויד מארש ויחד עם חברתה לנבחרת לאה פולונסקי. פיצ'וגין ולוקטב יחזרו לג'ורג'יה ולואיוויל בהתאמה, להמשך העונה בליגת המכללות, ודניאל נמיר יחזור לאריזונה, שם הוא מתאמן בקבוצה שלצד המכללה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג