מדליית ארד לרון פולונסקי בפתיחת אליפות ה-PAC12

השחיין הישראלי מסטנפורד פתח את אליפות הקונפרנס ברגל ימין, על אף ששחה מעט לאט יותר משיאו האישו ב-200 חופשי כחלק מהשליחים ל-4X200. לאה פולונסקי ואביב ברזלי זומנו רשמית לאליפות המכללות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

השחיין הישראלי רון פולונסקי פתח הלילה (בין רביעי לחמישי) את השתתפותו באליפות קונפרנס ה-PAC12 בוושינגטון ברגל ימין, וכבר לאחר הזינוק הראשון שלו למים על על הפודיום. הישראלי בן ה-21, כחלק מהרביעייה של סטנפורד, זכה במדליית הארד במשחה ל-4X200 יארד חופשי.

זמן הביניים שקבע פולונסקי כשחיין השני ברביעייה היה 1:32.16 דקות, מעט איטי מהזמן הטוב ביותר שקבע במסגרת משחה שליחים ועמד על 1:31.38 דקות ונקבע באליפות המכללות אשתקד. באליפות הקונפרנס של השנה שעברה קבע פולונסקי 1:31.50 דקות, אז זכתה סטנפורד במדליית הכסף.

מי שניצחה גם בשנה שעברה וגם השנה הייתה אריזונה סטייט, בהובלת אלוף העולם הצרפתי לאון מרשאן, שהלילה פתח את המשחה עם זמן נהדר של 1:30.77 דקות, המהיר ביותר העונה ב-NCAA, בדרך לשיא קונפרנס של הרביעייה כולה עם 6:06.30 דקות. דקות ספורות לפני כן, הוביל מרשאן את ASU לניצחון גם ב-4X50 מעורב, כששחה את החזה בזמן נהדר של 22.98 שניות, וזאת משחיין שאינו ספרינטר כלל בהגדרה, אלא מתמחה ב-400 מעורב אישי.

כעת, הוא המהיר ביותר בליגת המכללות העונה בחמישה משחים שונים: 200 ו-400 חופשי, 200 ו-400 מעורב אישי ו-200 חזה, ונראה שהוא בדרך לעונה היסטורית. כזכור, מי שמאמן אותו באריזונה סטייט הוא מאמנו האגדי של מייקל פלפס, בוב באומן.

בחזרה לישראלי. פולונסקי יזנק בימים הקרובים למשחים החזקים שלו ל-200 ו-400 מעורב אישי, וכן ל-100 ול-200 חזה ולמשחי שליחים נוספים. כבר הלילה, הבטיח השחיין מסטנפורד גם הוא מעשית את השתתפותו שנה נוספת באליפות המכללות ואם אכן הזימונים הרשמיים של כל השחיינים הישראלים יהיו כמצופה, לישראל תהיה נציגות שיא של עשרה שחיינים באליפות היוקרתית, אחד יותר מהשיא שנקבע בשנה שעברה.

הלילה פורסמה רשימת המשתתפות הרשמית באליפות ה-NCAA לנשים, ובה נכללות כצפוי שתי השחייניות הישראליות – לאה פולונסקי מקאל ברקלי ב-200 מעורב אישי, 400 מעורב אישי ו-200 פרפר, ואביב ברזלי מטקסס A&M ב-100 גב וב-200 גב. הרשימה המלאה של הגברים תפורסם בהמשך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג