מדליית ארד לרון פולונסקי באליפות המכללות

אליפות המכללות לגברים יצאה הלילה לדרך באטלנטה, בהשתתפות לא פחות משבעה שחיינים ישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

אליפות המכללות לגברים יצאה הלילה (בין רביעי לחמישי) לדרך באטלנטה, בהשתתפות לא פחות משבעה שחיינים ישראלים. אחד מהם, עשה היסטוריה כבר בפתיחת התחרות. רון פולונסקי, שהיה שותף לשליחים 4X200 יארד חופשי של סטנפורד, זכה במדליית הארד, כשהוא קובע את הזמן המהיר ביותר אי פעם לשחיין ישראלי בתוך השליחים עם 1:31.38 דקות.

את מספר המדליסטים הישראלים באליפות המכללות אפשר לספור על כף יד אחד, כשהאחרונים שבהם היו גל נבו וגיא ברנע ב-2010. כעת, רון מצטרף לרשימה היוקרתית, וזאת בעונתו הראשונה בלבד מעבר לים. הוא גם היה שותף למקום השמיני ב-4X50 מעורב, כששחה את החזה בזמן שיא אישי מהיר במיוחד של 23.10 שניות.

עוד הלילה, דניס לוקטב ולואיוויל סיימו במקום השמיני בשליחים חופשי, כשהישראלי קובע 1:33.16 דקות כשחיין השלישי. תומר פרנקל ואינדיאנה הגיעו מקום אחד לאחר מכן (פרנקל עם 1:33.29 ד') ומישיגן של גל כהן גרומי 14 (גל עם 1:32.1 ד') גרומי ונדב אהרונסון גם זינקו יחד לשליחים מעורב של מישיגן שסיימו במקום ה-13, אהרונסון קבע 21.45 ש' בגב, גרומי 19.77 ש' בפרפר. פרנקל ואינדיאנה סיימו 15 באותו משחה, כשהישראלי קובע 19.88 בפרפר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג