מדליית ארד למרטין קרטאבי באליפות אירופה לנוער

אליפות אירופה לנוער בשחייה ננעלה הערב (ראשון) ברומא בצורה הטובה ביותר עבור נבחרת ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה לנוער בשחייה ננעלה הערב (ראשון) ברומא בצורה הטובה ביותר עבור נבחרת ישראל. מרטין קרטאבי זכה במדליית הארד במשחה ל-50 מטר חופשי, תוך שהוא קובע שיא אישי של 22.92 שניות, 12 מאיות בלבד משיא הגילאים של זיו קלונטרוב.

השחיין בן ה-17 מהפועל דולפין נתניה דאג לשמור על המסורת, שכן זו הפעם השביעית ברציפות שלישראל יש לפחות נציג אחד על הפודיום באליפות היוקרתית. מי שניצח במשחה הוא הרומני דויד פופוביץ', שקבע 22.22 שניות, בכסף זכה ניקיטה צ'רנוסוב הרוסי עם 22.83. קרטאבי, שהעפיל לגמר מהמקום השמיני ושיפר משמעותית את מיקומו, הקדים בשתי מאיות שני שחיינים שהגיעו יחד במקום הרביעי בגמר הצפוף הזה.

עוד הערב, שבר השחיין איתן בן שטרית את שיא הנוער במשחה ל-400 מעורב אישי עם 4:21.57 וסיים במקום הרביעי בגמר, קרוב מאוד למדליה שנייה באותו הערב. השחיין מירושלים רבתי (שחיין האקדמיה) שיפר ביותר משתי שניות את שיא הנוער של נמרוד חייט מ-2009 (מתקופת החליפות) וביותר מארבע שניות את שיאו האישי.

הנבחרת הישראלית נועלת בכך תחרות טובה מאוד, עם מדליה אחת, ארבע העפלות לגמרים (שתיים של איתן בן שטרית, אחת של מרטין קרטאבי ואחת של דריה גולובטי), 12 חצאי גמר ושלל שיאים אישיים, וזאת בנבחרת צעירה במיוחד, שכולה רושמת הופעות בכורה במעמד זה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג