שתי מדליות ארד למיכאל יעקבלב בגביע האומות באינדונזיה

הרוכב הישראלי, שדורג רביעי באליפות אירופה האחרונה, סיים במקום השלישי במרוץ הקיירין ובספרינט בתחרות היוקרתית בוולודרום בג'קרטה וצבר ניקוד אולימפי גבוה, על אף שטרם ברור אם יוכל לייצג את ישראל בפריז
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכאל יעקבלב על הפודיום | צילום: cyclingphoto4u

רוכב האופניים הישראלי מיכאל יעקבלב זכה בשתי מדליות ארד בתחרות גביע האומות באופני מסלול, המתקיימת בג'קרטה, אינדונזיה. יעקבלב בן ה-23 עשה זאת אתמול (שבת) בתחרות הקיירין ל-200 מטר והיום בתחרות הספרינט, כאשר מי שניצח בשני המקרים הוא האלוף האולימפי מטוקיו בספרינט ואלוף אירופה הטרי הארי לאברייסן ההולנדי.

תחרויות גביע האומות נחשבות ברמה גבוהה ביותר ומהוות גם תחרויות ניקוד להשגת כרטיס למשחקים האולימפיים. עם זאת, טרם ברור אם יעקבלב יוכל לייצג את ישראל בפריז, שכן עלה לישראל מרוסיה לאחר תחילת המלחמה ועשוי להזדקק לאישור של האיגוד הרוסי על מנת לעבור לייצג את ישראל, מה שטרם קרה עד כה. באיגוד האופניים הישראלי עובדים על הוצאת האישור, ובכל מקרה בשלב זה יעקבלב צובר את הניקוד האולימפי בצורה מיטבית.

מיכאל יעקבלב | צילום: cyclingphoto4u

כזכור, יעקבלב היה קרוב מאוד לזכייה במדליה היסטורית באליפות אירופה האחרונה, אז העפיל לחצי הגמר אולם סיים במקום הרביעי בתחרות הספרינט, כפסע מהפודיום. כמו כן, סיים באותה אליפות שנערכה בשווייץ במקום השביעי בקיירין, מרחק 2.5 מאיות מהגמר.

בנוסף, שני רוכבים נוספים מנבחרת ישראל – ולאד לוגינוב ורותם טנא התחרו בתחרות הזוגות “מדיסון” ודורגו במקום ה-19. העובדה כי נבחרת ישראל מתחרה תחת דגל המדינה באינדונזיה כלל לא מובנת מאליה ודבר שבעבר היה נראה כדמיוני. הזכייה של ישראלי במדליות עם הדגל מורם מעל הפודיום היא פריצת דרך בנושא זה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג