מדליית ארד לטומרקין בגביע העולם בקטאר

עבור הפיינליסט האולימפי הישראלי ממכבי אשדוד, מדובר במדליה שנייה בתחרות בקטאר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחיין הישראלי יעקב טומרקין המשיך אתמול (שישי) לגרוף מדליות בגביע העולם בדוחא, קטאר, כאשר הפעם זכה במדליית הארד במשחה ל-200 מעורב אישי, בזמן של 1:55.56 דקות. מי שניצח את המשחה היה הדרום אפריקני מת'יו סייטס, ובכסף זכה דאנאש ראפשיס הליטאי.

עבור הפיינליסט האולימפי הישראלי ממכבי אשדוד, מדובר במדליה שנייה בתחרות בקטאר, אחרי מדליית הכסף ב-200 גב אמש, ובסך הכל מדליה עשירית שלו בסבב הגביע העולמי העונה. אחרי יומיים של תחרות, מדורג טומרקין במקום הרביעי בדירוג ה-MVP של התחרות ובמקום השישי בדירוג הכללי של הסבב.

יעקב טומרקין | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

עוד בתחרות, האלופה האולימפית האוסטרלית מאדי ווילסון, אשר הגיעה לקטאר אחרי מחנה אימונים בישראל, ניצחה במשחה ל-200 חופשי, ועשתה זאת עם כובע של מכבי קרית ביאליק לראשה. ווילסון ערכה כאן מחנה אימונים משותף עם אנסטסיה גורבנקו, בבריכת האגודה בה גדלה הישראלית, ובחרה לעשות כבוד לאגודה שאירחה אותה על הבמה הגדולה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג