מדליית ארד לאסף בן חיים באליפות אירופה למאסטרס בשחייה

השחיין הישראלי הרשים באליפות במדיירה, עם זמן של 30.34 שניות ב-50 חזה, שיא ישראלי לגיל 49-45 ומקום על הפודיום בקבוצת הגיל. לתחרות יצאה משלחת מצומצמת במיוחד מישראל בשל המלחמה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אסף בן חיים עם המדליה במדיירה | צילום: איגוד השחייה

אליפות אירופה למאסטרס בשחייה בריכות קצרות יצאה לדרך בתחילת השבוע במדיירה פורטוגל, ואתמול (שני) עמד שחיין ישראלי לראשונה על הפודיום. אסף בן חיים, מאגודת TLV SWIM, זכה במדליית הארד במשחה ל-50 מטר חזה לגיל 49-45 עם זמן נהדר של 30.34 שניות.

אסף שיפר את השיא הישראלי למאסטרס לקבוצת הגיל ביותר משתי שניות, כאשר השיא הקודם היה שייך לדוד גילמור ונקבע ב-2019 במכון וינגייט. מי שניצח במשחה היה מרקו מינונה האיטלקי, עם זמן של 30.13 שניות. עוד באותו משחה, סרגיי בובובניקוב ממכבי כפר המכביה סיים במקום השביעי לגיל 59-55 עם 35.61 שניות.

זו הפעם הראשונה בה מקיימת התאחדות השחייה האירופית את אליפות אירופה למאסטרס בבריכות קצרות, תחרות שנערכה עד כה רק בבריכות ארוכות ובצמוד לאליפויות הבוגרים. במקור, תוכננה לצאת משלחת גדולה מישראל, אולם בשל המלחמה יצאו שחיינים בודדים בלבד, במשלחת מצומצמת.

אגב, התחרות כוללת גם משחה מים פתוחים ל-1.5 ק"מ שהיה אמור להיערך אתמול, אולם ממש דקות ספורות לפני הזינוק החליטה הנהלת התחרות לא לקיימו בשל תנאי ים סוערים ומחשש לבריאות המשתתפים. לפי שעה, לא ידוע האם יצליחו לקיים את המשחה במועד אחר או לבטלו כליל. את ישראל היה אמור לייצג במשחה זה דניאל קציר, מי שניצח בליגת המים הפתוחים של שוונג אשתקד, ואם המשחה יתקיים הוא בהחלט מועמד בולט לפודיום. עוד קודם, הספיק קציר לסיים במקום השמיני ב-800 חופשי לגיל 39-35 בזמן של 9:12:07 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג