מדליות כסף וארד לאנסטסיה גורבנקו בגביע העולם בברלין

נבחרת ישראל בשחייה נעלה אתמול (ראשון) את גביע העולם בברלין עם שתי מדליות נוספות של אנסטסיה גורבנקו. השחיינית בת ה-19 שמסיימת את התחרות עם סך של ארבע מדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מסיימת עם ארבע מדליות את סבב גביע העולם. אנסטסיה גורבנקו צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

נבחרת ישראל בשחייה נעלה אתמול (ראשון) את גביע העולם בברלין עם שתי מדליות נוספות של אנסטסיה גורבנקו. השחיינית בת ה-19 שמסיימת את התחרות עם סך של ארבע מדליות, וכעת תמשיך לשתי התחרויות הנוספות בסבב היוקרתי, שייערכו בקנדה ובארה"ב.

גורבנקו זינקה ראשית למים לגמר 50 מטר חזה, בו סיימה במקום השלישי עם זמן של 30.03 שניות. ראשונה נגעה בקיר רותה מיילוטיטה האלופה האולימפית הליטאית עם 28.60 שניות וסופי הנסון השוודית נגעה שנייה עם 29.84 שניות.

כחצי שעה לאחר מכן זינקה גורבנקו לגמר 200 מעורב אישי, בו כבר זכתה בכסף עם זמן של 2:07.60 דקות ו-50 אחרון מהיר של 29.76 שהעלה אותה מהמקום החמישי לשני. ביטה נלסון האמריקאית נגעה ראשונה עם 2:06.80 ושלישית, שלוש מאיות בלבד אחרי גורבנקו, אבי ווד הבריטית.

עוד הערב, יעקב טומרקין נעל תחרות מוצלחת משלו עם שלושה גמרים בשלושה ימים, כאשר סיים במקום השמיני בגמר 100 גב בזמן של 52.31 שניות. בדירוג הסבב כולו, נמצאת גורבנקו במקום העשירי מבין השחייניות, כאשר טומרקין מדורג במקום ה-17 הכללי, זאת מבין מאות שחייניות ושחיינים שלקחו חלק בתחרות, שהייתה הגדולה ביותר אי פעם בסבב גביע העולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג