מדליות ארד לדניאל קציר וסרגיי בובובניקוב באליפות אירופה למאסטרס

שני השחיינים הישראלים עמדו על הפודיום באליפות בבריכות קצרות בפורטוגל. קציר הצטלם עם הדגל: "הגאווה לייצג את המדינה הייתה משמעותית הרבה יותר מכל תחרות אחרת שעשיתי בקריירה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניאל קציר וסרגיי בובובניקוב עם המדליות | צילום: איגוד השחייה

שתי מדליות נוספות לשחיינים הישראלים באליפות אירופה בבריכות קצרות למאסטרס שהסתיימה היום (שבת) במדיירה, פורטוגל.

דניאל קציר ממכבי חיפה סיים במקום השלישי במשחה המים הפתוחים ל-1.5 ק"מ עם זמן של 19:51 דקות. המשחה היה אמור להתקיים כבר ביום שני, אולם ממש דקות ספורות לפני הזינוק בעוד השחיינים כבר מוכנים על החוף, החליטה הנהלת התחרות לא לקיימו בשל תנאי ים סוערים ומחשש לבריאות המשתתפים. תחילה לא היה ברור אם המשחה יתקיים, אולם לבסוף התאפשר לקיימו באיחור של כמה ימים, וקציר, שכזכור ניצח גם בליגת המים הפתוחים של שוונג אשתקד, הראה את יכולתו הגבוהה גם ברמה האירופית.

דניאל קציר עם הדגל | צילום: פרטי

עוד עמד על הפודיום השחיין סרגיי בובובניקוב ממכבי מרום רמת גן. הוא סיים במקום השלישי במשחה ל-100 מטר חזה, בקטגוריית גיל 59-55 עם זמן של 1:20.17 דקות. השניים הצטרפו לאסף בן חיים, שזכה במדליית הארד ב-50 חזה מוקדם יותר באליפות. זו הפעם הראשונה בה התקיימה אליפות אירופה למאסטרס בבריכות קצרות, ויש לציין שבשל המלחמה יצאה משלחת ישראלית מצומצמת יותר מהמתוכנן

דניאל קציר סיפר לשוונג בסיום על החשיבות שראה ביציאה לתחרות: "דווקא בתקופה הזאת אני חושב שהיה נכון וחשוב לייצג את המדינה. עשיתי את זה בהמון תחרויות, גם כשחיין מקצועי בנבחרת ישראל וגם עכשיו במאסטרס, אבל פה הגאווה לייצג את המדינה הייתה משמעותית הרבה יותר מכל תחרות אחרת שעשיתי בקריירה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by daniel katzir (@swimmerkatzir)

על היחס לו זכה סיפר: "המארגנים הסכימו לשים על המסך הגדול בבריכה את דגל ישראל כדי שאצטלם איתו, הם הבינו את המצב והיה לי מאוד חשוב לעשות תמונה גם עם הדגל, וגם עם הצמיד שהוציא איגוד השחייה לזכר הקורבנות. בסך הכל כשאמרתי לאנשים שאני מישראל אף אחד לא עשה לי פרצוף, האנשים שיצא לי להכיר בתחרויות היו מאוד נחמדים. בכלל, לדעתי יש יותר אנשים שאוהבים אותנו בעולם מאשר מה שאנחנו חושבים".

על התחרות עצמה: "האמת היא שחליתי מאוד קצת לפני תחילת התחרות, נמחקתי מחלק מהמשחים ואפילו הלכתי לרופא התחרות, אבל הצלחתי לשחות בחלק מהמשחים שלי ואפילו לעמוד על הפודיום. העיקר החוויה ותחושת הגאווה הגדולה והסיפוק לייצג את המדינה בתקופה כזאת".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג