מדוע הסירו את התוצאה הכי מהירה באיש ברזל?

איגוד הטריאתלון המקצועני הודיע כי הוא מסיר את התוצאה שנקבעה על ידי ריסטיאן בלומנפלט וזאת בטענה כי היא נעשה בתנאים מיטביים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני פחות מחודש חגג עולם הטריאתלון למרחק ארוך את השיא החדש שקבע כריסטיאן בלומנפלט לאחר שהעמיד אותו על 7:21:12 שע'. לאחר שניצח בטריאתלון האולימפי  במשחקים האולימפיים של טוקיו 2020, המשיך האלוף האולימפי  לקבוע הישגים ולאחרונה הוא עשה זאת בתחרות איש הברזל של קוזומל שבמקסיקו. בלומנפלט הנורבגי קבע בתחרות זו את הזמן המהיר ביותר עד כה במרחק איש ברזל.

כעת מודיע ה-PTO (איגוד הטריאתלון המקצועני) כי הוא מסיר את התוצאה שנקבעה וזאת בטענה כי היא נעשה בתנאים מיטביים, לאחר שהסתבר שהשחייה שנעשתה מנקודה לנקודה עם הזרם ומסלול האופניים היו כאמור בתנאים טובים במיוחד.

התוצאה שלו תוסר. כריסטיאן בלומנפלט | צילום: shutterstock

את קטע השחייה סיים בלונפלט בזמן של 39:41 דק' באותה תחרות וזאת בזכות הזרמים שיש באזור ועוזרים לטריאתלטים לצאת מהר יותר מהמים מאשר בתחרויות אחרות. את קטע האופניים הוא סיים בזמן של 4:02:40 שע' ואת המרתון בזמן של 2:35:24 שע'.

כזכור, עד כה היה זה יאן פרודנו שקבע את התוצאה המהירה ביותר, לאחר שביולי האחרון קבע את התוצאה הפנומנלית 7:27:53 שע'. כעת טוענים ב-PTO כי יחזירו לפסגת הטבלה את התוצאה של פרודנו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • תמר הגיב:

    לא הבנתי מה הסיבה לפסילה? הרי לא הוא היה אחראי על כיוון הרוח וזרימת המים.
    אפשר לפסול אותו כי התנאים היו מושלמים? הרי לכולם הם היו מושלמים באותה מידה…
    או שאני מפספסת משהו?

    1. עדי הגיב:

      לא פסלו את הניצחון בתחרות (ביחס למשתתפים האחרים) רק את השיא שהושג בתנאים לא סטנדרטים

  • סתיו הגיב:

    עוד סיבה לפסול את תוצאה זו כשיא היא, שמרחק השחייה, לפי מדידת GPS היה 3,420 מטר (במקום המרחק התקני 3860 מטר). מצד שני, לאור העובדה שמרחק מסלול האופניים בתוצאה 7:27 של פרודנו היה רק 176.58 ק"מ, לפי מדידת GPS, עדיין בחישוב מתוקנן למרחק המלא, התוצאה של בלומנפלט מהירה יותר – 7:24:37 בערך למרחק המלא)

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג