מבול של שיאים באליפות ישראל בשחייה למאסטרס

450 שחייניות ושחיינים בגיל 21 עד 90, כולל שיאני ישראל ושחיינים אולימפיים, התחרו לאורך יומיים במכון וינגייט ועיצבו מחדש את טבלת השיאים עם 88 שיאי מאסטרס במשחים השונים. מכבי עולם המים זכו באליפות הקבוצתית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות ישראל למאסטרס | צילום: גיא שמואלי

אליפות ישראל בשחייה למאסטרס בבריכות קצרות נערכה בסוף השבוע האחרון במכון וינגייט. כ-450 שחייניות ושחיינים מגיל 21 ועד 90 לקחו חלק בתחרות, שהייתה איכותית במיוחד והתאפיינה במספר גדול של שחיינים שהגיעו בפעם הראשונה להתחרות במאסטרס, רובם צעירים. את האיכות של התחרות ניתן לראות בלא פחות מ-75 שיאי מאסטרס שנשברו במשחים האישיים ועוד 13 שיאים במשחי השליחים.

מי שבלטה מעל כולן היא סטלה הולדשטיין בת ה-76, ששברה לא פחות משישה שיאי מאסטרס לקבוצת הגיל שלה במשחי החופשי והמעורב אישי, והייתה שותפה לעוד שני שיאים בשליחים. אצל הגברים, בלט איגור קרבקוב בן ה-65, שאמנם לא שבר את השיא האירופי ב-100 מעורב אישי אליו כבר התקרב העונה, אך כן שבר 5 שיאי מאסטרס במשחי הגב, החופשי והמעורב אישי.

סטלה הולדשטיין | צילום: גיא שמואלי

בתחרות לקחו חלק לא מעט שחייני עבר בכירים במיוחד, כמו שיאנית ישראל והשחיינית האולימפית אניה גוסטומלסקי, שגם שברה 4 שיאי מאסטרס ועוד 3 בשליחים, שיאני ישראל יהונתן קופלב (שהיה שותף לשני שיאי מאסטרס בשליחים) וגיל קיזלר (שני שיאי מאסטרס משלו), השחיינים האולימפיים גרשון שפע (שבר 4 שיאי מאסטרס בתחרות), דב ניסמן (3 שיאי מאסטרס), ואיבונה טוביס (3 שיאי מאסטרס) ועוד רבים.

המבוגר מבין המשתתפים היה יצחק זק, שיחגוג השנה 90 ושבר 4 שיאי מאסטרס לקבוצת הגיל שלו. עוד הצטיינו: אולגה פסמני וענת בנפשי (לשעבר זימין) עם 4 שיאי מאסטרס כל אחת, ואלי כהן וזיוית גוטמן מאירי עם 3 שיאי מאסטרס כ"א.

והייתה גם תחרות קבוצתית, בה זכתה השנה קבוצת מכבי עולם המים, אשר ניצחה בכל שלוש הקטגוריות (נשים, גברים וכללי). בניקוד הכללי ובניקוד הגברים הקדימו עולם המים את קבוצת אקוותיקים, כשמכבי חיפה סיימה במקום השלישי. אצל הנשים מכבי כפר המכביה סיימה במקום השני לפני אקוותיקים. במשחה הזהב ע"ש נלו בילדרמן, זכתה סטלה הולדשטיין שהייתה הקרובה ביותר לשיא העולמי לקבוצת גילה במשחה ל-200 חופשי, 9.4 אחוזים מהשיא העולמי. היא הקדימה את עדי סגל דורי ב 0.3 אחוז, שהם כ-37 מאיות.

לתוצאות המלאות

עולם המים על ראש הפודיום | צילום: גיא שמואלי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג