מאחורי הקלעים של טריאתלון הנשים

"הרבה מאוד אנשים, ואני ביניהם, משקיעים מזמנם וממרצם בהתנדבות על מנת שהחגיגה הגדולה והייחודית הזו שנקראת טריאתלון נשים, תצא לפועל." מור שלזינגר מתארת איך נראה שבוע של הכנות לקראת טריאתלון הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"הרבה מאוד אנשים, ואני ביניהם, משקיעים מזמנם וממרצם בהתנדבות על מנת שהחגיגה הגדולה והייחודית הזו שנקראת טריאתלון נשים, תצא לפועל." מור שלזינגר מתארת איך נראה שבוע של הכנות לקראת טריאתלון הנשים

מאת:מור שלזינגר


הפעם החלטתי לחלוק איתכם קצת מהמתרחש מאחורי הקלעים של טריאתלון נשים. שבוע אחד, מהזוית האישית שלי, על ההכנות לטריאתלון נשים. לפעמים אני חושבת שהיה פשוט יותר (ובטח דורש פחות זמן) להתאמן לאיש ברזל מאשר להתנדב בארגון של טריאתלון נשים. עוד חודשיים וחצי לטריאתלון נשים וההכנות בעיצומן. יום רודף יום ואני מרגישה שאני מספיקה רק 10% מכמה שרציתי לעשות לקראת הטריאתלון.

יום שלישי – אימון פתוח, כתבה ועוד פגישה מקצועית
אתמול בפעם הראשונה ל. הגיעה לאימון שחיה פתוח לקראת טריאתלון הנשים. לא היה פשוט, אבל ל. לא מוותרת. בריכה אחרי בריכה היא שוחה עוד ועוד, ובסיום, הברק בעיניים, וההתלהבות בקול שלה, מזכירים לי למה אני עושה את זה. בערב אני מעלה את הכתבה השבועית שלי לקראת טריאתלון נשים, וממשיכה בתיקונים אחרונים למחרת בבוקר. יום העבודה מסתיים עם פגישה נוספת אצלי במשרד לתאם מקצועית את נושא האימונים, ההרצאות ולהבין איך ממשיכים הלאה.

יום רביעי – תיאומים מול מאמנים
עוד ועוד מאמנים מצטרפים ליוזמת האימונים הפתוחים. תורמים מזמנם ומנסיונם, ורשימת האימונים שלנו תופחת. היוזמות האלו, ושיתוף הפעולה הזה מחממים את הלב ומרחיבים את הנשמה. כדי שזה יצליח כל רגע פנוי שלי מוקדש לטלפונים ותיאומים: נסיעה בבוקר לעבודה, הפסקת צהריים, נסיעה בערב הביתה – הכל.

יום חמישי – מפגשים והרצאות
נסיון לסגור רשימה ראשונית של מפגשים, הרצאות וערבי נשים. אינספור טלפונים, מיילים ונסיונות תיאום על מנת לודא שאין קונפליקטים ואין חפיפה בין התכנים.

יום שישי – 4 אימונים, 6 שעות, פארק אחד
השכמתי קום, והגעתי לפארק להשלים את אימון האופניים שלי, סיבוב ועוד סיבוב, ופתאום מזוית העין אני קולטת תכונה מיוחדת: המון נשים עם אופניים! נעצרת לידן, ומגלה לשמחתי עוד קבוצת נשים שמתאמנת לקראת טריאתלון נשים: מכבי מחוז השרון. הלב מתרחב מאושר, מייד שלפתי מצלמה וצילמתי.
בסיום האימון אני נוסעת לצד השני של פארק הירקון להצטרף לאימון פתוח עם חלי רוזנשטיין. לאט לאט הבנות מתקבצות, אופני כביש לצד אופני שטח, ומתחילים עם הדרכה בסיסית לגבי אופניים, הילוכים, ברקסים ועוד.

אחר הצהריים אני חוזרת לפארק, והפעם מצטרפת אלי הבת שלי, גם היא רוצה לרכוב על אופניים. אנחנו פוגשות את אייל מויאל, ועוד ועוד נשים וממשיכות לאימון רכיבה וריצה. כל פעם מישהי אחרת מקבלת יחס אישי והסברים צמודים, בזמן שהאחרות שורפות את האספלט בפארק. אפילו הקטנה שלי מדוושת לה במרץ מסביב לפארק בזמן שאני מצלמת עוד ועוד.

שעה אחרי, ואימון נוסף מתחיל, הפעם עם טלי פינק ומיכל יוסיפון. הסברים קצרים על הילוכים, סל"ד וסיבוב אחרי סיבוב הבנות יוצאות ומתרגלות דגשים שונים ברכיבה. אני בשלב הזה מסתפקת בלצלם בלבד, והאמת, שקשה להפסיק, החיוכים נראים מכל עבר. 250 תמונות עולות לאלבומים של טריאתלון נשים בסיום יום האימונים הגדוש הזה.

שבת – בין רכיבה למשפחה, אני לומדת להכין סרטונים
שבת בבוקר מוקדשת לרכיבת כביש, וכולם יודעים שלא מתקשרים אלי כשאני ברכיבה. אבל הפעם גם באמצע הרכיבה אני עוד בטלפון עם דני דבוסקין עם תיאומים אחרונים של הפליירים לטריאתלון. אחרי שטיפסתי שוב ושוב את נס הרים, ואז המשכנו לבילוי משפחתי הרגליים שלי גמורות. ויחד עם זאת בערב אני יושבת ולומדת לראשונה להכין סרטונים קצרים מהתמונות שצילמתי באימונים. מגניב.

יום ראשון – ערב נשים
הערב הגעתי לקנטרי בכפר סבא, ערב נשים לקראת הטריאתלון. כל פעם מחדש אני מופתעת כמה עוצמה ואיזה קסם נוצר כשנשים נאספות ביחד. הסיפורים, הברק בעיניים, הציפיה וההתלהבות. החיוכים שלא יורדים מהפנים – ואני מנסה לתאר לעצמי מה יקרה בטריאתלון נשים, כשבמקום 20 נשים יהיו 1500. זה בלתי נתפס!

יום שני – אימון שחייה והצעה להרצאה
יום עבודה ארוך מסתיים עם אימון שחייה בערב בבריכה, ובסיום כבר אליס המאמנת ואני מתכננות יחד הרצאה בנושא שחייה בטריאתלון. אני מתוודה לפני אליס שעכשיו בעצם אני מתחילה עוד שני ימי עבודה: חזרה הביתה למשפחה, לילדים, ואחר כך עוד עבודה שלא נגמרת לטריאתלון: מיילים, תשובות לשאלות, פורום, פייסבוק, עדכון האתר.

יום שלישי – מפגש בוקר מרגש
אני מגיעה מוקדם למשרד שלי, וחוצה את הכביש למיקרוסופט, מפגש נוסף לקראת טריאתלון נשים, הפעם עם נשות החברה. פינקו אותנו בארוחת בוקר שווה, וזכינוי לסיפורים מרגשים. אני חושבת שהרגע שהשאיר בי את חותמו יותר מכל היה לראות את סוזי עם דמעות בעיניים מתחבקת עם ק. – שתיהן אחרי ניתוח החלפת מפרק ירך, חולקות חוויות, תחושות, המלצות על אורטופדים – אחוות נשים במיטבה. המפגש מתארך, מדברות על השילוב של נשיות, משפחה קריירה וטריאתלון. והשיחה הזו מחזירה אותי לעולם האמיתי, חייבת לרוץ, להתחיל יום עבודה, בערב נחזור לענייני טריאתלון נשים.

נשמע עמוס? כן. ואני רק אחת מתוך צוות גדול של מתנדבים ומתנדבות שעמלים כרגע על טריאתלון נשים. שערו בנפשכם עכשיו איך נראה השבוע של סוזי, דני ושאר העוסקים במלאכה. למה לעשות את זה? צריך להיות שם כדי להבין. לראות את החיוכים, להרגיש את האושר, את העוצמה ואת ההתרגשות האדירה שבאויר. עוד תמונות וסרטונים מהאימונים הפתוחים והמפגשים באתר טריאתלון נשים. נתראה על קו הזינוק ב-29.5.2010 בטריאתלון נשים ה-17.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג