מאות שחייניות ושחיינים לקחו חלק במשחה "כף כרמל" למען ים נקי

המשחה המסורתי נערך בחיפה בתנאי ים נהדרים, ולמען שמירה על החופים ועל הים. גם צבי ים יפהפהיים נצפו במסלול. דניאל קציר ושלומית דקל ברק הגיעו ראשונים במשחה הארוך ל-4.2 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה כף כרמל | צילום: צלמי שוונג

משחה "כף כרמל" המסורתי נערך הבוקר (חמישי) בחיפה, בהשתתפות מאות שחייניות ושחיינים ובשיתוף מחלקת הספורט של עיריית חיפה. מדובר במשחה עממי, אשר פותח את עונת משחי המים הפתוחים בים התיכון ומהווה הכנה נהדרת לליגת המים הפתוחים של שוונג, שנפתחת באופן רשמי בשבוע הבא עם משחה "דולפין" אשדוד (ההרשמה בעיצומה).

לשחיינים ציפה ים נהדר, עם גלים נמוכים בגובה של כ-50 ס"מ, טמפרטורה נוחה גם של הים וגם בחוץ ושמש שיצאה לאחר ההזנחה במלוא הדרה. כבר ב-7:00 בבוקר זינק המשחה הארוך ל-4.2 ק"מ, כאשר אחריו זינקו גם משחה ל-2.5 ק"מ ומשחה משפחות ל-900 מטר, בו לקחו חלק גם שחייניות ושחיינים אשר עבורם זו התנסות ראשונה בים.

משחה כף כרמל 2023 | צילום: צלמי שוונג

המשחה נערך בסימן "ים נקי" ושמירה על החופים ועל הים התיכון. השחייניות והשחיינים עברו בסמוך לשמורת ים "שקמונה" המרהיבה, והיחידה מסוגה בארץ, וחלק מהשחיינים אף ראו צבי ים יפהפיים במהלך המשחה עצמו. חודשים מאי ויוני הם גם שיא עונת הרבייה של הדגים בים התיכון והדיג בהם אסור, כדי לתת הזדמנות לים לחדש את עצמו וליצורים החיים בו להתרבות.

על אף היותו של המשחה עממי, הוענקו גביעים למנצחות ולמנצחים במשחה הארוך ל-4.2 ק"מ. את הגביע לנשים העניקה טניה חייט, אמה של נועה חייט ז"ל – טריאתלטית, שחיינית ורצה חיפאית מצטיינת, אשר נהרגה בתאונת דרכים שעה שרכבה על אופניים ברחוב פרויד בחיפה בשנת 2018.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shvoong.co.il (@shvoong)

מי שניצחה מבין הנשים הייתה שלומית דקל ברק, אשר הקדימה את יאנה איידינוב ומיכל ניסים בדרך אל הפודיום. אצל הגברים ניצח דניאל קציר, לפני טל יהודה ושגיא כהן. מקרב קבוצת הגיל מאסטרס פרו (מעל גיל 40) ניצח עדי סגל, לפני זוהר גלילי וטל סנונית, כאשר אצל הנשים הייתה זו דקל ברק עם גביע נוסף, לפני מיכל ניסים וקרן שגיא.

את כל התמונות מהמשחה וגלריה אישית תוכלו למצוא באתר "כף כרמל" (התמונות יעלו במלואן במהלך סוף השבוע)

דניאל קציר במשחה כף כרמל 2023 | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג