מאות הגיעו להלוויתו של הפסיכולוג אבי פירוז

אמש התקיימה הלוויתו של פסיכולוג הספורט והטריאתלט, אבי פירוז, אשר קיבל דום לב ומת בשעה שהתאמן בחדר הכושר על מכשיר הספינינג. מאות חברים ובני משפחה ליוו אותו בדרכו האחרונה 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אמש התקיימה הלוויתו של פסיכולוג הספורט והטריאתלט, אבי פירוז, אשר קיבל דום לב ומת בשעה שהתאמן בחדר הכושר על מכשיר הספינינג. מאות חברים ובני משפחה ליוו אותו בדרכו האחרונה 

מאת:יריב זרביב


בבית העלמין באשדוד ליוו את פסיכולוג הספורט, אבי פירוז, מאות חברים ובני משפחה, שנותרו בהלם בעקבות מותו בטרם עת. אבי השאיר אחריו אשה ושני ילדים, תאומים קטנים. חבריו נשאו הספדים וסיפרו על אדם טוב לב, חייכן ושמח, שתמיד עזר לסביבתו.  

 

פסיכולוג הספורט אבי פירוז נפטר אמש מדום לב

"בן אדם רגיש, חבר טוב, אכפתי, ספורטאי מצטיין, היה מראשוני הטריאתלטים בישראל," מספר גיל ווינר, חברו של אחד האנשים היקרים בתחום ספורט הסבולת בישראל, הפסיכולוג אבי פירוז (39), שקיבל דום לב ומת במקום אתמול בערב (ב') בזמן שהתאמן על מכשיר הספינינג בקאנטרי קלאב נווה אביבים ברמת אביב.

פירוז הגיע למכון לא כדי להדריך כפי שעשה רבות לפני אלה כדי להתאמן לקראת פעילות ספורטיבית תחרותית אך ליבו כשל בזמן האימון. צוות מד"א שהגיע למקום ניסה להחיותו במשך כ- 45 דקות אך ללא הצלחה. "הוא רצה לחזור לפעילות תחרותית ולהתאמן לקראת תחרות איש ברזל. בשנה שעברה הוא עשה איתי את הטור טראנס אלפ, אלו הם רגעים לא קלים בכלל", מספר גיל. המשטרה שהגיעה למקום חקרה את המקרה ואנשי זק"א פינו את גופתו למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

 


תמונה מתחרות האופניים – טור טראנס אלפ 2009

"עד רגע זה אני מרגיש בשוק מוחלט, קיבלתי את ההודעה אתמול בערב וקשה לי מאוד לדבר עכשיו", אומר חברו הקרוב, אלוף ישראל לשעבר בטריאתלון, גונן הרפז.

אבי פירוז פרסם בשנים האחרונות לא מעט מאמרים וכתבות בשוונג בנושא פיסכולוגיית ספורט, התמודדות עם מצבי לחץ, הכנות מנטליות לתחרויות אתגריות ועוד.

מקבץ ממאמריו וכתביו שפורסמו בשוונג ניתן למצוא כאן.

 

 


יהי זכרו ברוך.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג