לרגל יום המודעות לאוטיזם: על מרוץ איתן RUN שייערך בת"א

עמותת "איתן - כל אחד יכול" משלבת לאורך שנים בין אנשים עם צרכים מיוחדים לאימוני כושר. ב-5 באפריל, תערוך העמותה את המרוץ השנתי שלה, שהשנה יוקדש לחוסן והרוח הישראלית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ איתן RUN | צילום: אפרת זעפרן

בתחילת חודש אפריל יצוין בעולם יום המודעות לאוטיזם. אחת הדרכים שאותו יום יבוא לידי ביטוי בארץ יהיה מרוץ איתן RUN, המרוץ השנתי הגדול של עמותת "איתן – כל אחד יכול", בשיתוף עיריית תל אביב-יפו, שייערך ביום שישי 5 באפריל בוולודרום בתל אביב.

לכתבות נוספות בנושא:
אייל חן וליאורה בן שואב ניצחו במרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל
שלי נפטרה לפני שהספיקה לרוץ חצי מרתון, בעלה סגר את המעגל לזכרה
אנטונינה רזניקוב ואמיל שחקלדיאן בלטו במרוץ הלילה של אילת

עמותת איתן הוקמה בשנת 2015 וחרטה על דגלה את השילוב בין אנשים עם יכולות מיוחדות (צרכים מיוחדים) לבין אימוני כושר. "איתן" הוקמה על ידי יניב בניאן והודאל יחזקאל, חברי ילדות וכיום מנכ"לים משותפים ומייסדים ששירתו ביחידות מובחרות בצה"ל. מטרת העמותה היא להיעזר בספורט כאמצעי להעצמה ולפיתוח יכולות תקשורתיות, התנהגותיות, כישורי חיים, עצמאות, הגשמה אישית ומקסום הפוטנציאל האישי. לעמותה למעלה מ-500 מתאמנים ומתאמנות ברחבי הארץ, אשר משתתפים בשיעורי ספורט שונים, החל מריצה, יוגה, שחייה, קרב מגע ועוד.

מרוץ איתן RUN | צילום: עודד קרני

השנה, המרוץ יתקיים גם בסימן החוסן והרוח הישראלית, בהצדעה לחברה הישראלית, ובו צפויים להשתתף מתאמני ומתאמנות העמותה, צעירים וצעירות עם מוגבלות, יחידות מובחרות בצה"ל, נציגים ונציגות מכוחות הביטחון, רצות ורצים מהעוטף ומשתתפים ומשתתפות מכל רחבי הארץ.

במרוץ ייערכו ארבעה מקצים ללא מדידה – 3, 5 ו-8 ק"מ ריצה ומסלול של 3 ק"מ הליכה. בסיומו ייהנו הרצות והרצים ובני משפחותיהם מאקספו חגיגי, בכניסה חופשית, המשלב הופעות, דוכני מזון, מיצגים הפעלות לכל המשפחה, משחקי כדור, מתנפחים ועוד. חלקם עסקים של מפונים מהדרום והצפון. בין היתר עסקים של תוצרת חקלאית, גבינות, שמן זית, דבש, משקאות ועוד.

יניב בניאן והודאל יחזקאל, מייסדי עמותת איתן כל אחד יכול: "אנחנו נרגשים להזמין את הציבור הרחב להגיע למרוץ איתן RUN שהפך בשנים האחרונות לאחד מהמרוצים החברתיים האהובים בישראל. השנה, בעקבות המלחמה, הקדשנו את המרוץ לחוסן והרוח הישראלית ובו צפויים להשתתף, בריצה ובהפנינג הסיום, חיילים, מילואימניקים, משפחות מפונות מהדרום והצפון וכמובן מתאמני איתן האהובים. אנחנו מזמינים את כל הציבור בישראל, מכל רחבי הארץ להגיע ולקחת חלק במרוץ החשוב והמעצים, בתקווה לימים בטוחים ושקטים".

מרוץ איתן RUN | צילום: עודד קרני

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "עיריית תל אביב-יפו משקיעה משאבים אדירים ועובדת כל השנה על מנת להפוך את העיר לנגישה ומותאמת לנשים ולאנשים עם מוגבלות. מהנגשת מבני ציבור וחופי הים, דרך הנגשת שלל אירועי התרבות והספורט המתקיימים ברחבי העיר ועד התאמתם של אתרי האינטרנט העירוניים. רק לאחרונה חנכנו שני פארקים ייעודיים המאפשרים לבעלי מוגבלויות בכל הגילים ספורט והנאה במרחב הציבורי. לאלו מתווסף גם מרוץ איתן השנתי להעצמת אנשים עם צרכים מיוחדים, אשר השנה מתקיים בסימן החוסן והרוח הישראלית. אני מזמין את הקהל הרחב לבוא ולעודד את המשתתפים והמשתתפות הלוקחים חלק במרוץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג