לראשונה מאז ניסה לשים קץ לחייו: אלערבי ניצח וריגש את ארה"ב. צפו

השחיין המצרי עבדלרחמן אלערבי נמחק מאליפות המכללות בעונה שעברה לאחר ניסיון התאבדות, הלילה הוא חזר ובגדול, עם ניצחון באליפות ה-ACC וראיון שלא הותיר עין יבשה: "זה בסדר ליפול, זה בסדר להיכשל, זה בסדר להפסיד בקרב, אבל לא להפסיד במלחמה".
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עבדלרחמן אלערבי במהלך הראיון | צילום: ACC

השחיין עבדלרחמן אלערבי מאוניברסיטת לואיוויל ריגש הלילה (בין רביעי לחמישי) את כל עולם השחייה בארה"ב עם ראיון סוחט דמעות בסיום המשחה ל-50 יארד חופשי באליפות ה-ACC, בו ניצח עם זמן של 18.79 שניות ושבר את שיא האוניברסיטה.

הכל החל לפני שנה, כאשר אלערבי המצרי, השוחה באוניברסיטת לואיוויל, סיים במקום השני באליפות ה-ACC והעפיל לאליפות המכללות הארצית. כשבועיים לפני האליפות, נמחק במפתיע מהתחרות, כשאז לא סופק הסבר להיעדרותו מרגע השיא של העונה. בהמשך התבררה האמת – אלערבי נקלע למצוקה נפשית רצינית וניסה לשים קץ לחייו.

צפו בראיון של אלערבי בסיום המשחה:

כחודשיים אחרי המקרה, שיתף במה שאירע: "להתעוור אפשר לא רק בעיניים", כתב אז באינסטגרם, "הלב שלך יכול להתעוור גם הוא. איבדתי את הראייה בלב שלי באותו הלילה. לא יכולתי לראות דרך כל האפלה וחוסר התקווה שחוויתי. אבל אני כאן, מספר את הסיפור שלי כי חלק מהלב שלי חזר לראות, בעוד היתר לצערי פעם את פעימותיו האחרונות באותו לילה. אם אתם קוראים את זה וסובלים בשקט, אני רואה אתכם ושומע אתכם. בבקשה גשו לקבל עזרה, כי אנחנו אוהבים אתכם".

אחרי הליך שיקום ארוך, אלערבי חזר לשחות עבור הקבוצה, בה שוחה גם השחיין הישראלי דניס לוקטב. הוא הלך והשתפר, פיזית, אבל בעיקר מנטלית, והלילה הגיע השיא עם הניצחון המרגש. בסופו, לא היה יכול לעצור את הדמעות: "זה משוגע לחשוב שאני עדיין כאן", אמר בהתרגשות בסיום המשחה: "זה בסדר ליפול, זה בסדר להיכשל, זה בסדר להפסיד בקרב, אבל לא להפסיד במלחמה. אני הפסדתי בקרב בשנה שעברה, והניצחון הזה הוא בשביל כל מי שהפסיד בקרב".

צפו במשחה של אלערבי:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג