לקראת דואתלון גלי הדר 2003

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



ביום שבת תפתח באופן מסורתי עונת הטריאתלון הרשמית של איגוד הטריאתלון הישראלי בדואתלון גלי הדר בחולות ראשון לציון.
מאז אליפות ישראל באילת (אי שם בשלהי 2002) חלו שינויים רבים באיגוד הטריאתלון – בהנהלת האיגוד זורם דם חדש לאחר המהפך הסנסציוני במהלכו הוחלפה כל הנהלת האיגוד הישנה מראש ועד אחרון החברים.

ומה עשו החברים בתקופת הפגרה? האם בצמרת הספורטאים נראה שינויים שלא לדבר על מהפך? או נמשיך לראות את המנצחים הסדרתיים כובשים בסערה את המסלול ואחריו את הפודיום?
המועמדים לנצחון בקטגורית דואתלון גלי הדר הם:
גברים עלית:
התאומים דן ורן אלתרמן – נמצאים בניו זילנד במחנה אימונים לקראת התחרות הראשונה שלהם ב-אישיגאקי, יפן (13 באפריל) במסגרת סבב גביע העולם.
כך שבשבת הקרובה לא נראה אותם. (עמוד התחרות ביפן כאן)


לא יהיו – התאומים

שי פיפמן
ואני שואל אתכם, מה זה תחרות של 30 ק"מ לפיפמן שבמהלך שבוע ימים עושה את זה בבריכה? אז ככה, יום אחרי גלי הדר נוסע פיפמן לנתב"ג ועולה על מטוס ל.. אוסטרליה. ב-6 לאפריל הוא משתתף כמקצוען (קטגורית עלית) באיירנומן אוסטרליה. פיפמן כבר לא טירון והוא מגיע לאוסטרליה עם נסיון שצבר באירונמן אוסטריה בשנה שעברה.
"עברתי תקופת אימונים קשה וארוכה. לא התכוננתי למקצה ספרינט קצר כל כך אך בהעדרם של התאומים אני אופטימי לגבי סיכויי לנצח" סיכם פיפמן.


פיפמן- יחייך על קו הסיום?

אורי זילבמן
אחרי עונה נהדרת וסיום נהדר פחות בטריאתלון אילת 2002 מסתער הצעיר במשפחת זילברמן על השוק האירופאי. "בימים אלה סיימתי את אימוני הבסיס לקראת אליפות אירופה שתתקים בצ'כיה ביוני השנה" (פרטים על אליפות אירופה כאן).
מאז הפגרה התאמן זילברמן לבד בהנחיית מאמנו האנגלי כריס ג'ונס (מאמנה של אלופת העולם ליאנדה קייב) כמו גם מאמן נבחרת ישראל, אלון הירש.
"אני צופה קרב מרתק בשבת עם סיכויים טובים לנצחון" העריך זילברמן בשיחה מוקדמת.


אורי זילברמן כובש את אירופה

גולן אוליאל
בתחילת ינואר השנה הוא סיים את מרתון הבכורה שלו בתוצאה מצוינת של 2:48 שעות. כך שהבן אדם יודע לרוץ.
"אני אוהב את הספורט ועושה את זה בדיוק בשביל זה" אומר אוליאל. ואני אומר "איזה יופי לשמוע דבר כזה". אז מה גולן, תפתיע בשבת? "אם אצליח להצמד לאורי ושי באופניים, אתן הכל כדי להפתיע בריצה". דראפטינג כזכור מותר במקצה העלית ונוער בלבד אשר יוזנקו בנפרד.


גולן אוליאל. בין הלא מקצוענים הוא ראשון

נשים עלית
סבטלנה בחמנד
בטריאתלון אוקלי, אי שם במאי 2002 שטפה את מסלול הריצה בחורה דקת גזרה, סבטלנה בחמנד שמה. עם כישורי שחיה ורכיבה נמוכים וריצה מדהימה יש לה לאן לשאוף.
כולם זוכרים את הסיום הדרמטי שלה בטריאתלון אילת אשר העניק לה את המקום הראשון.
כשסבטלנה רצה היא נותנת את כל כולה, תשאלו את הדשא על קו הסיום. אז מה עשית בשביל טריאתלון מאז אילת הא? חברה רביע, עדכן אותנו כי סבטלנה רוכבת עם הקבוצה
של שלום דביר ועל הטריינר מאחר ובשבועות האחרונים השתתפה בארועי הריצה בהם קצרה הצלחה רבה. אז כשאין מים ומעט אופניים מי יוכל לה?

נותנת את כל כולה – סבטלנה בחמנד

חלי רוזנשטיין
חלי סובלת כבר תקופה ארוכה מכאבי גב ונמצאת בטיפולים כירופרקטים. לאחרונה היא השתפה בתחרויות של איגוד האופניים ולדבריה היא לומדת מתחרות לתחרות.
בוגרת ואופטימית מתמיד ומצוידת בגישה חדשה וחיובית מגיעה חלי לגלי הדר אחרי תקופת אימונים שהתמקדה בעיקר בשיפור סגנון הריצה והאופניים.
את סבטלנה היא מעריכה מאד אבל גם את המקום הראשון ולשם היא שואפת.


חלי מודל 2003-חיובית

נינה פקרמן
נינה מאוכזבת מאיגוד הטריאתלון ושוקלת ברצינות את המשך פעילותה בענף. היא טוענת שחוסר פרגון מצד האיגוד הביא אותה להחלטתה.
היא לא חידשה את חברותה וטוענת בצדק שנשבר לה להשקיע בכלום. לדבריה, איגוד האופניים מפרגן, מעודד ואפילו דאג לה למאמן אופניים, נתנאל ים.
אז מר יו"ר האיגוד החדש, חגי פגירסקי, שים לב!!! אתה מאבד את טובי חברייך. נינה פקרמן, עולה חדשה, פטריוטית וספורטאית מעולה. לא חדשה את חברותה באיגוד ויהיה חבל לאבד אותה. דבר איתה (יש לי את הטלפון שלה).
למרות שנינה לא תשתתף בגלי הדר, יהיה אפשר לראות אותה בסביבה.


נינה מודל 2003 – לא לאיגוד הטריאתלון

נוער
אם תשאלו אותי פה טמון האקשן הגדול. הרבה מתחרים, רמה גבוהה, מאמנים טובים ואולי הכי חשוב – הורים תומכים, משקיעים אוהבים ומאמינים!!!
בהעדרו של יובל ברק חפשו בין הנערים בכל קטגוריות הגיל את:
יוני דורון ועופר ורד – המוכרים והמנוסים. טובים בכל המקצועות ומועמדים לנצחון.
עידו שגב-בן להבים. רץ מעולה (כ-35 דק' ל-10 ק"מ, 17 דק' ל-5) אשר משקיע את כל מרצו באימוני שחיה (עד 10 ק"מ בשבוע) וכבר רואים תוצאות כך מסר האב הגאה, גיל. מי שזיהה את הפוטנציאל היא חברת נייק אשר החליטה להיות הספונסר שלו. בשלב זה באספקת ציוד.


עדו שגב-רץ מעולה

תומר יפה-בן קיבוץ יפתח, חניכו של המאמן הלאומי, אלון הירש. אחרי אילת יצאה הקבוצה לפגרה ארוכה אחריה החלו לשלב אופני הרים ורק לאחרונה
יצאו לכביש. אף שהאימונים נמצאים בראשיתם, מעיד אורי יפה, האב כי תומר בכושר מצוין.
מי עוד בנוער שכדאי לשים עליו עין: גיא כפתורי שיוכל להפתיע ביום טוב שלו, אנדריי פיקס ואלעד שרעבי שחזר עם הוריו משליחות בארה"ב ונמצא בכושר טוב (תזכרו את השם הזה).
נערות
עינת שלו
עינת מתאמנת בכפר המכבייה בשחיה ורכיבה תחת שרביטו של וילי ורצה אצל זהבה שמואלי במסגרת רצי רמת השרון. אודי, אביה של עינת טוען כי משיקולים שאינם
ברורים למשפחה, לא נכללה עינת בסגל נבחרת ישראל (היחידה בנבחרת היא סבטלנה). משמעות ההחלטה – לא תוכל להשתתף בתחרויות בחו"ל ולא להשתתף במחנות אימונים במימון האיגוד. חבל לא? כרגע עינת מייצגת את דור העתיד של איגוד הטריאתלון ושוב אנו נאלצים לראות את המשפחות התומכות ממנות את ילדיהם.
ושלא תטעו, עינת ממשיכה לעבוד קשה באימונים ולוקחת את השנה הקרובה שיא הרצינות.


עינת שלו-ממשיכה להתאמן

בגלי הדר לא תראו עוד נערות ברמה של עינת אבל בעתודה של דור העתיד יש כמה הפתעות שייחשפו בזמן אמת.

לקראת התחרות בשבת בחר לציין מזכ"ל האיגוד, מייקי כץ את מנהל התחרות צביקה יוז'יק. יוז'יק, נפצע קשה מאד בתאונת דרכים בשנה שעברה, התאושש ומאז הוא משתקם לאיטו. את הארוע הוא ינהל ביחד עם מתנדבים רבים חברי קאנטרי גלי הדר.
ומה עוד… לראשונה זה זמן רב מדידת התחרות לא תתבצע באמצעות צ'יפים. העלות הגבוהה כל כך של המערכת לא מצדיקה את שילובה בתחרות.
באיגוד העדיפו להוריד את מחירי התחרות על חשבון דברים אחרים כמו מערכת המדידה.
30 איש רכשו חבילת קופונים עד כה וע"פ רישומי האיגוד 300 איש מתחרים מעל 10 תחרויות בשנה, כך מייקי כץ.

סיכום
איך שזה נראה, התחרות הראשונה עתידה להיות דרמטית מענינת ומהירה מאד. שלא תחמיצו.
להתראות בגלי הדר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג