מה צפוי באליפות ישראל בשחייה

אליפות ישראל בשחייה הנפתחת היום (רביעי) היא הזדמנות לראות מקרוב את בכירי השחיינים נאבקים על יוקרה וניקוד למועדונים, לצד גילוי כשרונות הדור הבא - תזרמו איתנו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לקראת אליפות ישראל שחייה
לקראת אליפות ישראל שחייה

היום (רביעי) תיפתח בבריכת טוטו במכון וינגייט אליפות ישראל בשחייה. במשך ארבעה ימים יתחרו בכירי השחיינים ביניהם במטרה לשפר ככל הניתן את השיאים האישיים ובעיקר לנצח עבור האגודות שלהם ולזכות באליפות המדינה. יו״ר איגוד השחייה, נעם צבי התראיין לשוונג ואמר: "אחרי אליפות העולם שהיתה מאוד מוצלחת מבחינת ישראל, השחיינים הבכירים שלנו מגיעים הביתה ויתחרו ביניהם במה שאמור להיות אירוע ספורט מדליק. פעם נוספת הוכחנו שיש עתיד לשחייה הישראלית. אני בטוח שתהיה אווירה מצוינת וגם באליפות ישראל הקרובה נגלה את הכשרונות של המחר וניתן כבוד לשחיינים הבכירים שעובדים קשה מאוד כל השנה".

בריכת טוטו מארחת | צילומים: באדיבות איגוד השחייה

בריכת טוטו מארחת | צילומים: באדיבות איגוד השחייה

"תמיד כיף להתחרות בארץ, תמיד כיף לייצג את המועדון שלך, ובמקרה שלי זה מכבי אשדוד", מספר לנו יעקב טומרקין, שהוביל את שחייני ישראל מבחינת הישגים באליפות העולם האחרונה שנערכה לפני כשבועיים בקטאר: בטח ובטח שצפויים מקצים מרתקים ומחכים לי יריבים חזקים במיוחד בגב. הבריכה שלנו פה חדשה ומהירה, ובדרך כלל באליפויות ישראל יש אווירה מצוינת. אני בטוח שזה לא יהיה שונה גם הפעם".

עוד כתבות בנושא
ראיון עם שלושה שחיינים מובילים רגע לפני אליפות ישראל בשחייה
שחייה: אליפות ישראל לשחייה בבריכות קצרות הסתיימה עם גשם של שיאים
סיכום 2013 | סקירת השנה שחלפה בשחייה

על ההכנה לאליפות הלאומית לאחר אליפות העולם מספר טומרקין: "הפעם זה קצת שונה כי חלק מאיתנו מגיעים אחרי השיא, אחרי שבאמת התכוננו הכי טוב שאפשר לאליפות העולם. מבחינה אישית אני הולך לשחות הפעם בשני מקצים חדשים, 100 ו-200 חופשי, ואני מאמין שיהיה כיף גדול". על ההרגשה לאחר אליפות העולם בדוחא הוא הוסיף: "בסך הכל היתה אליפות טובה מאוד עבורי, עם תוצאות יפות ושיאים ישראלים. חבל שבמשחה האחרון ל-200 גב לא עליתי לגמר, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה".

"סיכום עונת החורף". נבו והחברים בדוחא

"סיכום עונת החורף". נבו והחברים בדוחא

עוד אחד שמחכה לפתיחת אליפות ישראל הוא גל נבו, שגם הוא השתתף באליפות העולם בקטאר לאחרונה. "אני מאוד אוהב את האליפות הזו כי היא סוג של סיכום עונת החורף עבורי", אמר נבו, "מצד אחד אין לחץ להשיג איזה קריטריון, אבל מצד שני יש רצון לנצח ולקחת אליפות עבור המועדון שלך". במקרה של נבו, המועדון שלו הוא הפועל ירושלים, והוא זכה באליפות ישראל האחרונה: "ברור שיש רצון לשמור על התואר, יש לנו שחיינים מצוינים וזו כמובן המטרה. זה לא כמו באירופה, שאתה יכול לשחות בבוקר ואף אחד לא מסתכל עליך. פה כולם באים בשבילך, כולם באים לראות אותנו שוחים, ולכולם יש מעורבות, וזה כיף גדול. האווירה חמה וססגונית, וגם התזמון של האליפות מצוין מבחינתנו. אני מאמין שתהיה אליפות מוצלחת מאוד".

הפעם זה גם למען המועדון. ברנע וטומרקין

הפעם זה גם למען המועדון. ברנע וטומרקין

טקס הפתיחה של אליפות ישראל תתקיים היום בשעה 17.15.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג