למרות הכל: מרתון טבריה יתקיים כרגיל גם השנה

שר התרבות והספורט מיקי זוהר התערב והבטיח השר לסייע במימון, ובעקבות כך החליטה עיריית טבריה לקיים את המרתון גם השנה, למרות הודעת הביטול שנמסרה לפני כחודש וחצי. ייערך ככל הנראה ב-5 בינואר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון טבריה | צילום: איתן דולפן, מערכת שוונג

למרות הודעת הביטול שנמסרה לפני כחודש וחצי, מרתון טבריה יתקיים בכל זאת כסדרו גם השנה וצפוי להיערך ב-5 בינואר 2024, כך נמסר לשוונג מעיריית טבריה. השינוי נובע מפגישה בין שר התרבות והספורט מיקי זוהר לראש עיריית טבריה בועז יוסף, שנערכה היום (חמישי) בעיר.

כזכור, העירייה הודיעה ראשית כי לאחר 45 שנה, מרוץ המרתון הוותיק בישראל לא ייערך השנה בעקבות החלטתה שלא להשקיע את הסכום הנדרש ועומד על כ-2 מיליון ש"ח. אלא ששר התרבות והספורט לא נאות לוותר ובפגישה בין הצדדים הבטיח לסייע כלכלית לעירייה בקיום האירוע. העירייה השתכנעה, והאירוע יתקיים כסדרו.

מיקי זוהר ובועז יוסף בפגישה בעירייה | צילום: עיריית טבריה

ראש עיריית טבריה בועז יוסף בירך את השר זוהר על החלטתו לסייע בתקצוב מרתון טבריה: "אני שמח שהשר זוהר שבא מתחום הספורט, מבין את חשיבות הספורט לעיר טבריה וחשיבותו בכלל. העיר טבריה תמשיך לארח את המרתון מספר 1 בישראל, כמרתון הבינלאומי וכאליפות ישראל. מברכים ומודים לשר זוהר על שותפותו המלאה בהמשך ההתחדשות של טבריה".

יש לציין כי הביטול הכעיס לא מעט רצות ורצים אשר תכננו לרוץ במרתון ונאלצו לחפש להם מרוצים חלופיים. מעניין יהיה לראות האם לביטול ולהחזרה תהיה השפעה על מספר הנרשמים, שכן ייתכן שחלקם מצאו כבר חלופות, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל.

הביטול של המרתון גם יצר בעיה לאיגוד האתלטיקה, שכן המרוץ מהווה מזה שנים גם את אליפות ישראל במרתון. לפי העירייה, המרוץ ישמש כאליפות ישראל גם השנה וכך הבעיה של האיגוד, שטרם מצא חלופה ראויה, נפתרה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג