לאחר פחות משנה התפטר עמי ברן מתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה

בעקבות חילוקי דעות עם חברי הנהלת האיגוד יפרוש היו"ר מתפקידו, נכון לרגעים אלו לא ידוע מי יחליף אותו בתפקידו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בעקבות חילוקי דעות עם חברי ההנהלה של האיגוד, הודיע היום (שני) יו"ר איגוד האתלטיקה עמי ברן שהוא מסיים את תפקידו. ברן כיהן בתפקידו כתשעה חודשים בלבד והיתה ציפייה שייצור שינוי מהותי בפעילות האיגוד. מאז שנבחר בנובמבר האחרון ניסה ברן לייצב את פעילות האיגוד ולהוביל אותו לדרך חדשה. נראה כי בזמן האחרון קיים ניסיון של האגודות הגדולות החברות בהנהלת האיגוד מובילות להדחתו, משום שאינם כך על פי גורמים בענף לא מרוצים מהדרך אותה הוא מוביל. על פי הודעתו של ברן ניתן להבין כי הוא אינו מעוניין להישאר בתפקידו ויפנה את מקומו. נכון לרגעים אלו לא ידוע מי יחליף את ברן בתפקידו.

ברן נבחר לאחר שהיה המועמד היחידי שהתמודד לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה בישראל. לאחר שנבחר, אמר ברן לחברי האספה הכללית באותה הזדמנות: "היום, כשנכנסתי לאצטדיון התרגשתי מאוד. הרגשתי שחזרתי לבית הטבעי שלי, ממנו שאבתי את הידע, הניסיון והיכולות האישיות שלי, הן כאתלט והן כמאמן. אני מאמין ביכולת של האתלטים והמאמנים להגיע להישגים, כל אחד ואחת בהתאם לפוטנציאל הטמון בהם. כולם יודעים מה צריך לעשות. במשך שנים כולם מציינים את הדברים שיש לעשות כדי לעשות מהפך באתלטיקה, אבל זה לא באמת הצליח. מעכשיו אנחנו נצטרך לעשות. יש שיאמרו שהכל כבר נוסה ושאין צורך להמציא את הגלגל מחדש, אולם אין בלבי צילו של ספק שיש אפשרות לשפר ולהשתפר בצורה דרמטית, בעיקר בדרך של הגדלת התקציבים והמשאבים העומדים לרשותנו".

צילום עמוד הבית: איגוד האתלטיקה





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג