לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן: אשת הברזל נטע דוידי נפטרה

הטריאתלטית, שהשתתפה בשלל תחרויות ישראמן, כולל בשנה שעברה, ואף השלימה איש ברזל מלא באוסטריה, נאבקה בשנים האחרונות בסרטן השד והלכה לעולמה בגיל 56. חבריה מספרים כי הייתה אמנית בנפשה, שחיה ונשמה את הספורט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נטע דוידי בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

הטריאתלטית ואשת הברזל נטע דוידי הלכה לעולמה הלילה (בין שני לשלישי) לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, והיא בת 56 במותה. דוידי, אדריכלית במקצועה, גילתה כי היא חולה בסרטן השד בשנת 2020, אך לא נתנה למחלה לעצור אותה והמשיכה להתאמן ולהתחרות.

לאורך השנים התחרתה בשלל תחרויות איש ברזל ומרוצים בארץ ובעולם, כאשר לאחרונה השתתפה בישראמן 2022 בזוג עם בעלה אייל (נטע שחתה ורצה, אייל רכב). עוד לפני כן לקחה חלק גם בחצי איש הברזל בישראמן 2020 (בו הגיעה שמינית בקבוצת הגיל) וב-2018.

נטע ואייל דוידי בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

כמו כן, היא סיימה מרחק איש ברזל מלא באיירונמן באוסטריה ב-2014 וחצי איש ברזל בטבריה ב-2021. היא רצה כמה מרתונים מלאים, בין היתר במרתון וינה ובמרתון פראג, וכן השתתפה במקצים שונים במרתון מדריד ומרתון איסטנבול, כמו גם בתחרויות רבות נוספות.

חבריה מספרים כי הייתה אמנית בנפשה, אדריכלית ברמה גבוהה מאוד, שחיה ונשמה את הספורט. פרט לטריאתלון, היא אהבה מאוד לצלול, כאשר בחודשים האחרונים צללה במספר אתרים מרהיבים בחו"ל. במרבית שנותיה בטריאתלון התאמנה בקבוצת TRI Z של המאמן זוהר זייף, וכן רצה בקבוצת "רצים עם שניאור".

דוידי הותירה מאחוריה בעל ושתי בנות, כאשר אחיה הוא איש הטלוויזיה חיים אתגר. הלווייתה תיערך היום (שלישי) בשעה 17:00 בבית העלמין קרית שאול בתל אביב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג