לאחר יומיים: אנטונינה רזניקוב במקום הרביעי הכללי באולטרמן

אנטונינה רזניקוב זינקה לתחרות האולטרמן המאתגרת שכוללת 10 ק"מ שחייה, 420 ק"מ רכיבה ו-84 ק"מ ריצה, בתקווה להשיג את הקריטריון לאליפות העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר שניצחה בחצי ישראמן בקרב הנשים לפני כשבועיים, זינקה אנטונינה רזניקוב לתחרות הקריטריון לאליפות העולם באולטרמן. תחרות הקריטריון שמתקיימת באורלנדו שבפלורידה, מורכב שתחרות שנמשכת שלושה ימים וכוללת ביום הראשון קטע שחייה באגם למרחק 10 ק"מ בטמפרטורה נמוכה של כ-12 מעלות וקטע רכיבה של 144 ק"מ (מתוך 420 ק"מ במצטבר). בתום היום הראשון שהיה ביום שישי האחרון, דורגה רזניקוב במקום השלישי הכללי ובמקום השני בקרב הנשים. אם נפרק את הזמנים שלה נראה שאת קטע השחייה היא סיימה בזמן של 3:09:09 שע' ואת קטע הרכיבה עברה בזמן של 4:17:43 שע'. סה"כ הזמן המצטבר שלה ביום הראשון היה 7:26:52 שע'.

אנטונינה רזניקוב מסיימת את קטע הרכיבה באולטרמן פלורידה | צילום: אבי חיים

קטע הרכיבה באולטרמן נפרש על פני יומיים ובמצטבר הוא 420 ק"מ כאשר ביום השני הוא פרוש על פני 275 ק"מ. הרכיבה היא על כבישי פלורידה הפתוחים כאשר התנועה מתנהלת כסדרה ויש חובה להישמע לרמזורים. את היום השני (שבת) סיימה רזניקוב במקום הרביעי הכללי ובמקום השני בקרב הנשים. את קטע הרכיבה ביום השני סיימה רזניקוב בזמן של 8:22:00 שע' והזמן המצטבר שלה לאחר שני ימי התחרות הוא 15:54:52 שע'.

היום (ראשון, בשעה 13:00 שעון ישראל) תזנק רזניקוב למרתון כפול של 84 ק"מ, כאשר התוואי של המסלול בחצי הראשון הוא מורכב ממספר עליות והחלק השני שטוח.

שחייה בטמפרטורה של 12 מעלות | צילום: אבי חיים

המתחרה העיקרית של רזניקוב היא פאביה מרמוטי האיטלקייה בת ה-27 שנחשבת לשחיינית עילית במים פתוחים, מה שאפשר לה לסיים את השחייה בזמן מצוין של 2:50:20 שע'. את הרכיבה של היום השני היא סיימה בזמן של 8:21:31 שע' – 29 שניות בלבד מהיר יותר מרזניקוב. הזמן המצטבר שלה לאחר שני ימי התחרות הוא 15:40:33 שע'.

כעת מה שנותר לאנטונינה רזניקוב הוא לנסות לצמצם את הפער מול מרמוטי האיטלקייה שעומד על 14:19 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג